1 604 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Onko tämä paneeli poistettu käytöstä?
En tiedä, onko tämä ketju oikeassa paikassa, mutta tarvitsen apua paneelia koskevaan kysymykseen.
Minulla on reikä yläkerran katossa, joka täytyy peittää piipun jälkeen. Nykyään sisäkatossa on koko 15x90 (vaihtoehtoisesti 15x9,5). Tämä paneeli oli standardi 70-luvulla, mutta nyt se näyttää olevan historiaa. Olen käynyt kaikissa mahdollisissa kaupoissa, mutta sitä ei löydy.
Voiko tämä olla mahdollista? Kieltäydyn verhoamasta koko sisäkattoa vain pienen reiän takia.
Kuvassa näkyvä paneeli on lähimpänä, mitä voin löytää, 13x9,5 eikä se toimi. Ne sopivat, mutta lopputulos näyttää kamalalta, paneelin kaikki kulmat ovat väärin.
Onko kenelläkään tietoa, mistä tätä voisi löytää? Tarvitsen vain 9kpl 60 pituutta.
Minulla on reikä yläkerran katossa, joka täytyy peittää piipun jälkeen. Nykyään sisäkatossa on koko 15x90 (vaihtoehtoisesti 15x9,5). Tämä paneeli oli standardi 70-luvulla, mutta nyt se näyttää olevan historiaa. Olen käynyt kaikissa mahdollisissa kaupoissa, mutta sitä ei löydy.
Voiko tämä olla mahdollista? Kieltäydyn verhoamasta koko sisäkattoa vain pienen reiän takia.
Kuvassa näkyvä paneeli on lähimpänä, mitä voin löytää, 13x9,5 eikä se toimi. Ne sopivat, mutta lopputulos näyttää kamalalta, paneelin kaikki kulmat ovat väärin.
Onko kenelläkään tietoa, mistä tätä voisi löytää? Tarvitsen vain 9kpl 60 pituutta.
95an on vaikea. Täällä minun asuinalueellani ainakin. Jos siinä ei ole volyymiä, sitä ei voi pitää varastossa ja tilata paneelia, jota ei normaalisti ole varastossa, tulee kalliiksi. Varsinkin niin äärimmäisen vähän. Paras neuvo on soittaa ympäriinsä ja myös muihin kaupunkeihin, joissa sinulla on joku kontakti, joka voi noutaa sen...
Joo, hyvin outo profiili on useimmat sanoneet. En ymmärrä, miten voi päällystää talon tällä paneelilla ja sitten poistaa sen kokonaan markkinoilta. Kauppiaat eivät edes olleet kiinnostuneita kysymään jälleenmyyjiltään, ei varmaan ollut mitään hyötyä siinä. Nyt löysin Woody-jälleenmyyjän useiden kilometrien päästä, jolla oli sitä varastossa, joten täytyy mennä sinne, työlästä kahden paneelin vuoksi. Mutta mutta.
kiitos vinkeistä.
kiitos vinkeistä.
Klikkaa tästä vastataksesi