588 lukukertaa ·
2 vastausta
588 lukukertaa
2 vastausta
Onko tämä kantava pylväs portailla?
Hei, olen lukenut erilaisia ketjuja samanlaisilla kysymyksillä, mutta koska minulla ei ole piirustuksia eikä olen vielä muuttanut sisään, kysyn teiltä - mitä luulette, ovatko nämä kantavia pylväitä vai voimmeko purkaa ne ja laittaa tammi ribbejä/ritilän tilalle?
Jos kantava.. voiko ehkä laittaa tammi ritilä aukkoon ja sitten pukea olemassa olevan pylvään tammeen? Tulee ehkä kömpelö.. muita ehdotuksia?
Minulla on maalari tulossa pari päivää muuton jälkeen, joten haluaisin mielelläni purkaa / kipsata / ... ennen sitä.
Suurkiitos etukäteen!
Jos kantava.. voiko ehkä laittaa tammi ritilä aukkoon ja sitten pukea olemassa olevan pylvään tammeen? Tulee ehkä kömpelö.. muita ehdotuksia?
Minulla on maalari tulossa pari päivää muuton jälkeen, joten haluaisin mielelläni purkaa / kipsata / ... ennen sitä.
Suurkiitos etukäteen!
On selvää, että pylväs lisättiin kaiteen asentamisen jälkeen ja katon aukko ei vaadi tukea, joten se on 99% ei-kantava.
Joskus, tehdasrakenteisten moduulitalojen tapauksessa, käytetään väliaikaisia tukia moduulin kuljetusta varten. Joskus joku unohtaa poistaa ne myöhemmin...
Joskus, tehdasrakenteisten moduulitalojen tapauksessa, käytetään väliaikaisia tukia moduulin kuljetusta varten. Joskus joku unohtaa poistaa ne myöhemmin...
Voi, toivon todella, että olet oikeassa, se olisi niin paljon helpompaa! 🤞se on katalogitalo vuodelta 1972S sturnus sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Tämä ei kai voi olla kantava seinä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Voiko piirustusten perusteella sanoa, onko tämä kantava seinä?
Onko tässä yksikerroksisessa talossa mahdollisia kantavia seiniä?
Onko tämä kantava seinä poikittaisten kattopalkkien kanssa?
Voiko tämä olla kantava?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka