Te, jotka olette käyttäneet lämpökäsiteltyä terassilautaa (esim. ThermoWood) jonkin aikaa.
Miten olette kokeneet materiaalin? Vaaleneeko se nopeasti, jos sitä ei öljyä?
Sanotaan, että on käytettävä ruostumattomia ruuveja ja mielellään esiporattava myös.
Miten materiaali vertautuu tavalliseen painekyllästettyyn puuhun?