Hei
Taloamme vaivaa haju, jota yritämme jäljittää. Talossa sitä on vaikea havaita, mutta vaatteissa sen huomaa kun on poissa.

nyt olen purkanut yhden huoneista ja tehnyt myös reiän lattiaan (perustus on matala, joten sinne ei pääse ryömimään). Sen alla löysin lattiarungon, joka on luultavasti käsitelty cuprinolilla, se on hyvin vihreä.

en tunne suoraan kemiallista hajua kuten pitäisi? Mutta haisee hyvin paljon ryömintätilalle.

mietin, olisiko parasta poistaa koko runko?

kuinka vaarallista se oikeastaan on? Olemme asuneet talossa noin 1 vuoden

Hei,

Mielenkiintoinen ketju ja harmi, että et ole saanut vastauksia. Minulla on täsmälleen sama ongelma ostamassani kesämökissä. Tunnen erikoisen hajun, kun astun sisään (mahdollisesti heikko tuoksu). Kuitenkin, kun menen ulos, tunnen hajua nenässäni. Ystävät sanovat, että siellä haisee, mutta ei homeelta. Minulla oli kosteusyrityksen asiantuntija, joka mainitsi saman, mitä sinä ajattelet. Aion kokeilla ostaa tuulettimen ja luoda alipaineen perustuksessa ja sitten puhaltaa sen ulos venttiilin kautta. Täytyy tiivistää huolellisesti...

Miten olet tehnyt?

erikssonandreas erikssonandreas sanoi:
Hei
Meillä on haju talossamme, jota etsimme. Vaikea tuntea talossa, mutta huomaa vaatteissa, kun on poissa.

nyt olen purkanut yhden huoneen ja tehnyt reiän lattiaan (torppaperustus, mutta liian matala, joten ei voi ryömiä sisään). Sen alta löysin lattiarakenteen, joka luultavasti on cuprinol-käsiteltyä puuta, se on hyvin vihreä.

en tunne suoraan kemikaalien hajua, kuten pitäisi? Mutta se haisee paljon ryömintätilalta.

ajattelen, että paras olisi puhaltaa koko lattiarakenne?

kuinka vaarallista se oikeastaan on? Olen asunut talossa noin 1 vuoden
erikssonandreas erikssonandreas sanoi:
Hei
Meillä on haju talossamme, jota etsimme. Vaikea tuntea talossa, mutta huomaa vaatteissa, kun on poissa.

nyt olen purkanut yhden huoneen ja tehnyt reiän lattiaan (torppaperustus, mutta liian matala, joten ei voi ryömiä sisään). Sen alta löysin lattiarakenteen, joka luultavasti on cuprinol-käsiteltyä puuta, se on hyvin vihreä.

en tunne suoraan kemikaalien hajua, kuten pitäisi? Mutta se haisee paljon ryömintätilalta.

ajattelen, että paras olisi puhaltaa koko lattiarakenne?

kuinka vaarallista se oikeastaan on? Olen asunut talossa noin 1 vuoden

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.