Olen ostanut rivitalon, jossa on viistokatto yläkerrassa. Kaksi huonetta ovat tämän vuoksi rajoittuneita, eikä siellä ole ikkunoita. Olen ajatellut rakentaa kattolyhtyjä, mutta haluaisin olla paremmin perillä asiasta ennen kuin alan hakea tarjouksia, koska minulla ei ole mitään käsitystä siitä, mikä olisi kohtuullinen hinta.

Talo on melko tarkalleen sellainen kuin kuvassa, ja haluaisin rakentaa samanlaisia kattolyhtyjä tai mahdollisesti yhden leveän kattolyhdyn kahden olemassa olevan viereen, mutta se näyttää olevan vaikeampaa toteuttaa sen perusteella, mitä olen lukenut.

Onko joku rakentanut samanlaisen hiljattain ja voisi jakaa tietoa, mitä se maksoi, jotta saisi vähän paremman käsityksen asiasta?

Aion myös ulkoistaa vain itse rakentamisen ja ulkopuolisen verhous/bitumikaton. Ikkunat ja sisäpuolen viimeistelyn teen itse.

• Kuva rivi- tai paritalosta, jossa on kaksi ullakkokerroksen kattoikkunaa, jotka on ympyröity punaisella kynällä.
Farstatjej90
En tiedä, mutta se ei ole koskaan estänyt minua aiemmin.☺️

Kattolyhdyt kuvan mukaisesti, talosta ilman kattolyhtyjä lähtökohtana.... 645 000 kr ennen ROT.

Missä talo sijaitsee? Tukholmassa ei enää hyväksytä kattoikkunoita, jotka ovat pidempiä kuin 1.4m.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.