Hei,
Pohdin rakennetta...
Olen ajatellut rakentaa carportin rungon 9:stä 115x225 á 10 metriä, jotka seisovat 11:llä 115x115 pylväällä. Sitten päällä on 45x95 rimalattia.
Vihreä on betonimuuri ja jokaisen 115x225 välissä olen ajatellut laittaa jonkinlaisen katon, joka pitää sateen poissa...
Suunnittelu seuraa toista pergolaa, joten en voi muuttaa sitä paljoa...
Onko joku, joka ajattelee että näyttääkö rakenne hullulta? Takana on rinne, jossa on tarkoitus kasvaa vihreää
