5 994 lukukertaa ·
9 vastausta
6k lukukertaa
9 vastausta
Öljykyllästetty kovalevy, (board)
Hei, aion rakentaa työpenkin autotalliin. Olen ajatellut käyttää öljykarkaisua masoniittia kulutuspintana. Löydän vain öljykarkaisun boardin, onko se sama asia? Lisäksi kuinka paksua suosittelisitte? Byggmaxilla on 3 mm, Beijerilla 6 mm. Aion laittaa kulmateräksen etureunaan.
Tulen käyttämään raakaponttia alla.
Tulen käyttämään raakaponttia alla.
Mitä aiot tehdä pöydällä? Råspont on hieman heikko, tulee heilahtelemaan, käytä jotain kunnollista, esim. 28X120 trall yhdessä 16 mm lastulevyn kanssa ja sitten masoniitti, jonka itse öljyät tai boardskiva. Silloin sinulla on vakaa ja kestävä pöytä kaikenlaisiin töihin.templar sanoi:
Joo erilaisia töitä, näprään sekä auton että moottoripyörän kanssa, penkki kiinnitetään seinään 45x70 ja viistopuut seinästä, joten se riippuu seinässä (betoni).J jonaserik sanoi:
Joten råspont tulee vapaana noin 70x100 cm alueelle palkkien väliin, luuletko todella, että se tulee heilumaan?
Joo ehkä se tekee sen, pitää miettiä uudestaan ajattelin laittaa 20x95 ponttia.
Ei, totta kai sen täytyy olla vakaa, aionhan laittaa ruuvipuristimen johonkin reunan varrelle, ja siellä minulla on 45x70 sääntö, joka vahvistaa, mutta aion tehdä kuten ehdotat, laittaa myös levy päälle, vaikuttaa paremmalta ja kovalevy saa jotain tasaista nojattavaksi.J jonaserik sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi