Olen luvannut pojille, että tuunaamme heidän laatikkoautonsa ohjausjärjestelmällä tänä vuonna. Onko täällä kenelläkään hyviä ratkaisuja tähän?

terveisin//hempularn

Osta halpa trampbil ja teurasta se, niin sinulla on ohjaus, jota voi vahvistaa.

Se on vaihtoehto...

Mitä ohjausta heillä on tänään?

vain kaksi pyörää laudalla vai jotain ohjaustangon kanssa?

hempularn sanoi:
Olen luvannut pojille, että parannamme heidän mäkiautoaan rattiohjauksella tänä vuonna. Onko täällä kellään hyviä ratkaisuja tähän?

terveisin//hempularn
Tavallinen ratkaisu on asentaa tanko, johon pyöritetään narua, jolla yleensä ohjataan, jos rattia ei ole. Joko vedät narun tangon reiän läpi ja kierrät suoraan, tai sitten käytät jonkinlaista "kelaa" - ajattele suurikokoista ompelulankarullaa - saadaksesi hieman paremman välityksen.

Muutenhan polkuauton ratkaisu ei ole ollenkaan huono :)

Voit tietysti rakentaa oman ohjausratkaisun, vaikka siitä voi tulla hieman kömpelö, jos teet sen puusta - käyttää vain lego-mallia esikuvana - ja sitten ehkä löytää jotain, mistä tehdä hammaspyörät ja hammaslatta...

/K

I
Rakensin 4-paikkaisen 'rollsin' lapsenlapsillemme kaksi vuotta sitten ohjauspyöräohjauksella. Ohjauksen ratkaisin bowdenkaapelin vaijerilla, jonka ostin 'classe':sta. Itse pyöränripustuksen, jossa on kääntöpultti ja kiinnikkeet (jotta sisempi pyörä voi kääntyä hieman enemmän kuin ulompi pyörä pienemmän kääntösäteen vuoksi ja silti olla toe-in suorassa asennossa, jotta voi ajaa suorassa ilman mutkittelua), hitsasi ystäväni yhteen piirustusteni mukaan. Jalkajarru oli myös itse suunniteltu. Kärryssä on ilmakumipyörät.

Yritän muistaa ottaa muutaman kuvan siitä seuraavan kerran kun olen Stenungsundissa, jotta voit nähdä miten se on tehty. (Siitä tuli sulkeissa sanoen hieman liian kömpelö ja raskas ohjata. Mutta se on hyvää liikuntaa vanhemmille ja naapureille, jotka ovat pitäneet siitä paljon hauskaa.)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.