68 418 lukukertaa ·
259 vastausta
68k lukukertaa
259 vastausta
Äskettäin asennettu lattia joustaa 3 tasolla ja kaikissa huoneissa
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 572 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 572 viestiä
Kokemukseni tarkastajista lattian osalta on, että he toteavat, että se on viallinen, eivätkä mikä vian syy on.P Peter Petterson sanoi:
P Peter Petterson sanoi:
https://www.golvbranschen.se/for-privatpersoner/besiktning/H HEM2121 sanoi:
Oletan tietysti, että he myös selvittävät, mikä virheen aiheuttaa. Onhan se GVB:n hyväksymä tarkastaja, jonka olen palkannut
Valitettavasti ei pääsyä 360 laserDr Benz sanoi:
On ollut lattia asuntoon betonialustalla ilman mitään kuvaamistasi ongelmista. Kuitenkin melko pieniä huoneita.
Lattiat ovat hankalia ja loppukesä/syksy ehdottomasti pahinta aikaa niille. Meidän puutalossamme on todella kallis Kährs-lattia, joka on asennettu väärin käytävässä, jossa se on poikittain. Se kohoaa kuin trampoliini joka vuosi tähän aikaan. Siellä täällä talossa on hetkellisiä rätinöitä ja yksittäisiä narinoita, mutta kaiken kaikkiaan vakaa lattia. Mutta useissa paikoissa, joissa kaapit ja muut ovat seisseet, on vuosien saatossa tullut huomattavia rakoja lattian ja listan välille.
Ikävää teidän tilanteenne. Mutta veikkaukseni on, että se on itse halpalattia, joka on loppujen lopuksi syyllinen.
Lattiat ovat hankalia ja loppukesä/syksy ehdottomasti pahinta aikaa niille. Meidän puutalossamme on todella kallis Kährs-lattia, joka on asennettu väärin käytävässä, jossa se on poikittain. Se kohoaa kuin trampoliini joka vuosi tähän aikaan. Siellä täällä talossa on hetkellisiä rätinöitä ja yksittäisiä narinoita, mutta kaiken kaikkiaan vakaa lattia. Mutta useissa paikoissa, joissa kaapit ja muut ovat seisseet, on vuosien saatossa tullut huomattavia rakoja lattian ja listan välille.
Ikävää teidän tilanteenne. Mutta veikkaukseni on, että se on itse halpalattia, joka on loppujen lopuksi syyllinen.
Joo, olen myös sitä mieltä, että se on juuri lattia, joka on syyllinen, kuten kirjoitat.X Jeppan sanoi:Olen käyttänyt sitä lattiaa asunnossa, jossa on betonialusta, ilman kuvailemiasi ongelmia. Tosin melko pienet huoneet.
Lattiat ovat hankalia, ja loppukesä/syksy on ehdottomasti pahinta aikaa niille. Meidän puutalossa on erittäin kallis Kährs-lattia, johon on tehty virhe, kun se on asennettu eteiseen poikittain. Se nousee kuin trampoliini joka vuosi tähän aikaan. Talo on muutoin vakaa, vaikka siellä täällä syntyykin väliaikaisia napsauksia ja yksittäisiä narinoita. Mutta monissa kohdissa, joissa kaapit ja muut ovat olleet, on vuosien varrella tullut kunnon rakoja lattian ja listan väliin.
Ikävä kuulla teidän tilanteestanne. Mutta veikkaan, että se on kuitenkin edullinen lattia itsessään, joka on syypää
Ajattelin sitä, mutta sen täytyy olla jonkinlainen pesusieni, jonka olet ostanut, jos se taipuu ja käyttäytyy niin paljon. Ja se ei ole pakkaus, joka on maanantaikappale, vaan sinulla on sama useassa huoneessa, kuten sanot. Toivottavasti saat jonkinlaisen selkeän vastauksen ja voit palata asiaan.
Ja se onhan se 250 m2, tosin kaikki lattia on samasta erästä, kun tilasin sen byggmaxilta ja he ottivat kotiin 2 täyttä lavaa lattiaa.S stugfar sanoi:
Minulla on tällainen lattia kotona 147 m² kahdessa kerroksessa. Se pysyy hyvin, vaikka alakerrassa se menee läpi kaikista huoneista paitsi yhdestä yhtenä kappaleena.
Vapaa-ajan asunnossa, joka on 57 m², meillä on se myös. Siellä se nousi yhdestä kohdasta, kun ilman kosteus oli korkeimmillaan, mutta se johtui siitä, että minulla oli liian vähän välimatkaa seinään, joten se oli helppo korjata.
Melko vaikea lattia asentaa valitettavasti. Paljon hakkaamista tuli, mutta sain mitä maksoin ennen.
Vapaa-ajan asunnossa, joka on 57 m², meillä on se myös. Siellä se nousi yhdestä kohdasta, kun ilman kosteus oli korkeimmillaan, mutta se johtui siitä, että minulla oli liian vähän välimatkaa seinään, joten se oli helppo korjata.
Melko vaikea lattia asentaa valitettavasti. Paljon hakkaamista tuli, mutta sain mitä maksoin ennen.
Minulla on vain myönteisiä kokemuksia barlinek-lattiasta. Tosin heidän 1-sauvainen tammi-parketti, mutta neljän huoneen jälkeen olen enemmän kuin tyytyväinen. Ei ongelmia näiden neljän vuoden aikana, joina se on ollut paikallaan. Minulla oli alla lumppupaperi, eikä lämmitystä, joten vähän päärynöitä ja omenoita. Mielestäni oli erittäin helppo asentaa ensikertalaisena. Ei lainkaan niin paljon kovaa paukutusta.P Peter Petterson sanoi:
Toivon, että asia ratkeaa puolestasi.