68 284 lukukertaa ·
259 vastausta
68k lukukertaa
259 vastausta
Äskettäin asennettu lattia joustaa 3 tasolla ja kaikissa huoneissa
Ei korkeuseroja, koska olemme suoristaneet lattiat kaikilla tasoilla yhdelle ja samalle tasolleH HEM2121 sanoi:Olen oppinut, että lattia ei saisi jatkua yhtenäisesti useissa huoneissa. Lattia ei voi silloin liikkua oikein. Että tämä näkyisi niin nopeasti, en kuitenkaan usko. Voisiko kyseessä olla korkeuseroja huoneiden välillä, ajattelen koska se esiintyy eniten juuri siellä? Ymmärrän, että he haluavat tietää ja selvittää, mistä virhe johtuu, mutta eikö ole kyseisten lattian asentaneiden ammattilaisten tehtävä tutkia ja korjata asia niin, että se on oikein?
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 570 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 570 viestiä
Silloin tuntuu, että jäljellä on vain putket. Että itse parketti laajentuisi niin paljon, ei tunnu realistiselta. Ne välit, jotka piilotetaan lattialistoihin, pitäisi riittää ja lisäksi sinulla ei ole rajoitusta sielläkään, koska parketti voi mennä seinän alle sinulla.P Peter Petterson sanoi:
Voiko olla niin yksinkertaista, että lattia on viallinen?
Ei sillä, että sen tarvitsisi johtua hinnasta. Mutta loppujen lopuksi se on todella halpa lattia, joten laatu ei ehkä ole korkein. Mietin, koska kaikki muu näyttää olevan hyvin huolellisesti ja tarkasti tehty ja tarkastettu.
Ei sillä, että sen tarvitsisi johtua hinnasta. Mutta loppujen lopuksi se on todella halpa lattia, joten laatu ei ehkä ole korkein. Mietin, koska kaikki muu näyttää olevan hyvin huolellisesti ja tarkasti tehty ja tarkastettu.
Tai vika lattiassa 🤷♀️.H HEM2121 sanoi:
Taitaa kallistua siihen, että kutsutaan tarkastaja, joka tarkastaa vain lattioita, ja kaikkien on noudatettava hänen lausuntoaan. Kohta saan mahahaavan tästä.
Kyllä, olen samalla kannalla rehellisesti sanottuna,M Mortsken sanoi:
Lattia on kyllä halvemmassa hintaluokassa, mutta luin siitä ja se oli testivoittaja useissa vertailuissa kulutuksen suhteen, helppo asentaa jne.
Olen tehnyt remonttia 2,5 viimeisen 5 kuukauden aikana. Ja alan olla todella väsynyt.
Olin varannut rakennussiivouksen ensi viikon Keskiviikolle, koska oletin, että kaikki urakoitsijat olisivat valmiita tällä viikolla.
Nyt tuntuu, että ilma meni pihalle, voisi sanoa.
Laitoimme sellaista foamia yhteen huoneeseen eikä ole ongelmia joustavuuden kanssa. Tosin meillä on myös Kährs lattia, joka lukittuu kaikilta puolilta, mutta mielestäni sen pitäisi tuntua, jos se joustaisi niin paljon foamista johtuen. Emme edes vaihtaneet aluslattiaa, vaan tasoitimme vain pahimmat kohdat konehöylällä ja yksittäisillä lumppupapereilla.useless sanoi:
Todella ikävä tilanne, kärsin puolestasi 🙁P Peter Petterson sanoi:Ja jag är inne på den banan med ärligt talat,
Visst är golvet i det billigare segmentet men läste ju på och det var testvinnare i flera jämnförelser gällande slitage,lätt att lägga osv.
Har renoverat för 2.5 under 5 månaders tid. Och börjar bli riktigt matt.
Hade bokat byggstäd till Ons nästa vecka då jag räknat med att alla hantverkare skulle bli klara denna vecka.
Nu gick luften ur en kan man säga
Minun on vaikea uskoa, että se on (vain) lattian syy, onhan se kuitenkin 14 mm. Vai ovatko ne erittäin epätasaiset alapuolelta?
Missä suunnassa parketti on suhteessa lämpömattoihin? Kulkevatko matot samaan suuntaan vai poikki yli?
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 570 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 570 viestiä
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 570 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 570 viestiä
Joo, se voi todellakin olla niin, että lattia on viallinen. Onko sinulla parkettia, jota voit asetella tasaiselle alustalle ja katsoa, mitä tapahtuu muutaman päivän kuluttua, kaartuvatko ne myös? Voi olla kokeilemisen arvoista, jos se on mahdollista.P Peter Petterson sanoi:
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 570 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 570 viestiä
Joka palkkaa käsityöläisiä tai tekee sen itse, ja jos remontti sujuu ilman ongelmia, osta lottolippu, se on taattu voitto!😉😀P Peter Petterson sanoi:Kyllä, olen ajatellut samaa rehellisesti sanottuna.
Lattia kuuluu kyllä halvempaan segmenttiin, mutta luin siitä ja se oli testivoittaja monessa kulutuskestävyyttä, helppoa asennusta jne. koskevassa vertailussa.
Olen remontoinut 2,5 kuukautta viiden kuukauden aikana. Ja alkaa todella väsyttää.
Olin varannut siivouksen ensi viikon keskiviikoksi, koska olin laskenut, että kaikki käsityöläiset olisivat valmiita tällä viikolla.
Nyt voi sanoa, että into lopahti