2 826 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Nosta seinä puutavararakentamisessa...
Hei..
Aion rakentaa mökki pihalle ja aivot ovat jumissa...
Alapohja on paikallaan, mutta pitäisikö minun eristää ja laittaa lattia (lattiaslastilevy tai pontti) ennen seinän pystyttämistä, vai pystytänkö seinän ensin ja sitten laitan lattian ennen kuin jatkan rakentamista?!
Olen epävarma...
Aion rakentaa mökki pihalle ja aivot ovat jumissa...
Alapohja on paikallaan, mutta pitäisikö minun eristää ja laittaa lattia (lattiaslastilevy tai pontti) ennen seinän pystyttämistä, vai pystytänkö seinän ensin ja sitten laitan lattian ennen kuin jatkan rakentamista?!
Olen epävarma...
Laita lattiat ensin. Sinä päivänä kun huomaat haluavasi siirtää jotain seinää, olet todella iloinen, että hoidit vain pintamateriaalin. Sama koskee sisäkattoa!
Yritä ajatella fiksusti koskien vp-putkia/letkua katosta, jos haluat siirtää jonkun oven ilman, että tarvitsee purkaa seinää.
Yritä ajatella fiksusti koskien vp-putkia/letkua katosta, jos haluat siirtää jonkun oven ilman, että tarvitsee purkaa seinää.
Joo, mitä tulee sisäseiniin, olen täysin samaa mieltä, mutta ajattelin ulkoseiniä...
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 10 285 viestiä
Hyvä, sitten olen mukana. Kiitos.
Joo, säätiivis on ajatus.
Joten nyt on suunnitelmana lattianiskat, sitten pystyttää ulkoseinät, katto päälle, tiivistää seinät säätä vastaan ja sitten lattia päälle. Silloin se on auki mahdollisella kostealla säällä, kunnes se on "suljettu".
Joten nyt on suunnitelmana lattianiskat, sitten pystyttää ulkoseinät, katto päälle, tiivistää seinät säätä vastaan ja sitten lattia päälle. Silloin se on auki mahdollisella kostealla säällä, kunnes se on "suljettu".
Klikkaa tästä vastataksesi