Ajattelin nostaa autotallini kattoa, jotta mahtuu golf-simulaattori. Nykyinen katon korkeus on 240 cm ja tarvitsen noin 300 cm korkeutta.
Miten minun tulisi käsitellä kattotuoleja parhaan tuloksen saavuttamiseksi nostossa? Katossa on nykyään tiiliä ilman raakaponttia! Nykyiset kattotuolit ovat tavallista mallia!
Kiitollinen vinkeistä!

M Mathias Wijk sanoi:
Olemassa olevat kattotuolit ovat tavallista mallia!
Yksi monista vaihtoehdoista. Sinun on varmaan oltava tarkempi.

K Kane sanoi:
Yksi monista vaihtoehdoista. Sinun täytyy luultavasti olla tarkempi.

• Puun kattotuoli kirkasta taustaa vasten, jossa on eristetyt liitokset ja tukipalkit.
Voiko tämä tyyppi auttaa sinua matkalla?
Saxtakstoli puurakenteessa, käytetään katon korkeudeen maksimointiin ja säilytystilan lisäämiseen.

Hei, voiko vahvistaa olemassa olevan kattoristikon ylävarsia ja sitten katkaista olemassa olevan hanbjälken ja sen jälkeen asettaa uusi noin 60 cm ylävarsiin vai pitääkö tehdä jotain muuta! Toimenpide koskee puolet autotallin pituudesta eli noin 6 metriä.

Nosta seinät ja käytä kattotuolit uudelleen.

Tarvitset jonkun, joka laskee sen. Jos aiot tehdä toimenpiteen, tekisin sen koko autotallissa kerralla.

Likojen muuttaminen?
Kirjoitin jokin aika sitten, että harkitsin muutosta autotallin likoihin nostaakseni kattoa noin 50 cm. Tavoitteena on saada tilaa golfstudion varten!

Minulla on kattotiiliä autotallin katolla, asun Blekingessä ja minun täytyy muuttaa kolmea likkaa autotallissa. Mukana lähetetty luonnos on ajatus! Mietinkö oikein ja onko tämä toimiva ratkaisu on kysymys?

Kiitollinen mielipiteistä!

• Kaavio vertaa kahta kattotuolia: olemassa oleva ja uusi, joka nostaa katon 50 cm golfstudiota varten.
Ajattelen juuri samaa, jotta voisin tehdä tilaa golfisimulaattorille. Minun tapauksessani riittäisi, että rakennan yhden kattotuolin uudelleen, jotta tulisi tilaa juuri siihen kohtaan, missä aion seistä ja svingata. Oletko saanut selvyyden siitä, voiko tätä tehdä näin?

BenniH BenniH sanoi:
Ajattelen täsmälleen samaa, jotta saisin tilaa golfisimulaattorille. Minun tapauksessani riittäisi, että muokkaa yhtä kattotuoleista, jotta olisi tilaa juuri siellä, missä aion seistä ja svingata. Oletko saanut selville, voiko näin tehdä?
Ei, en ole saanut enempää tietoa tästä, enkä ole edennyt idean kanssa! Mutta ajatus on yhä olemassa ja aion palata tähän asiaan syksyllä! Jos saat lisätietoa tai ideoita, ota mielellään yhteyttä täällä!

Onko tämän suhteen mitään päivityksiä?

• Tykkään
MWIJ
  • Laddar…
K kadgooser sanoi:
Onko tästä päivitystä?
Ei, valitettavasti kukaan ei ole vielä kommentoinut lisää ja olen siirtänyt kysymystä eteenpäin! En ole varma mitä todella pitäisi tehdä! Onko sinulla ideoita?

M MWIJ sanoi:
Ei, valitettavasti ei vielä kukaan ole kommentoinut lisää ja olen siirtänyt kysymystä eteenpäin! Tulin epävarmaksi siitä, mitä oikeastaan tarvitaan tehdä! Onko sinulla ideoita?
Olen ottanut yhteyttä rakennusinsinööriin, joka laskee asian, mutta hänen mukaansa se on täysin toteutettavissa.
Minun tarvitsee kuitenkin vain muokata yhtä kattotuolia ja nostaa olkavarteleen 50 cm.

Voin palata asiaan, kun projektini on valmis.

K kadgooser sanoi:
Olen ollut yhteydessä rakennusinsinööriin, joka tekee laskelmat, mutta hänen mukaansa se on täysin toteutettavissa.
Tarvitsen kuitenkin vain muuttaa yhden kattotuolin ja nostaa käsivartta 50 senttiä.

Voin palata asiaan, kun projektini on valmis.
Kyllä kiitos, mielellään piirustuksen/kuvan kanssa ratkaisustasi, ja jos haluat, voit kysyä, mitä hän ajattelee 3:n kattotuolin muuttamisesta 8:sta, eli kattotuolit 2-4, missä 1 on pääty ja 5 alla on kantava seinä!
Kiitos etukäteen!

M MWIJ sanoi:
Kyllä kiitos, mielellään suunnitelman/kuvan kanssa ratkaisustasi, ja haluatko kysyä mitä hän ajattelee kolmen kattotuolin muuttamisesta kahdeksasta, eli kattotuolit 2-4, joissa 1 on pääty ja 5 alla oleva kantava seinä!
Kiitos etukäteen!
Koska he veloittavat 1200 kr tunnilta, en halua maksaa laskelmistasi :p
Mutta voin jakaa luonnoksen, jonka he tekevät minulle.

Useimmat konsultit, joiden kanssa olen ollut yhteydessä, tekevät ensin yksinkertaisen laskelman maksutta nähdäksesi, ovatko asiat toteutettavissa, ennen kuin he tekevät tarjouksen. Joten ota yhteyttä insinööreihin, niin saat vastauksia kysymyksiisi.

• Tykkään
  • Haha
MWIJ ja 2 muuta
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.