3 431 lukukertaa ·
15 vastausta
3k lukukertaa
15 vastausta
Nosta autotallin sisäkattoa!
Ajattelin nostaa autotallini kattoa, jotta mahtuu golf-simulaattori. Nykyinen katon korkeus on 240 cm ja tarvitsen noin 300 cm korkeutta.
Miten minun tulisi käsitellä kattotuoleja parhaan tuloksen saavuttamiseksi nostossa? Katossa on nykyään tiiliä ilman raakaponttia! Nykyiset kattotuolit ovat tavallista mallia!
Kiitollinen vinkeistä!
Miten minun tulisi käsitellä kattotuoleja parhaan tuloksen saavuttamiseksi nostossa? Katossa on nykyään tiiliä ilman raakaponttia! Nykyiset kattotuolit ovat tavallista mallia!
Kiitollinen vinkeistä!
Hei, voiko vahvistaa olemassa olevan kattoristikon ylävarsia ja sitten katkaista olemassa olevan hanbjälken ja sen jälkeen asettaa uusi noin 60 cm ylävarsiin vai pitääkö tehdä jotain muuta! Toimenpide koskee puolet autotallin pituudesta eli noin 6 metriä.
Likojen muuttaminen?
Kirjoitin jokin aika sitten, että harkitsin muutosta autotallin likoihin nostaakseni kattoa noin 50 cm. Tavoitteena on saada tilaa golfstudion varten!
Minulla on kattotiiliä autotallin katolla, asun Blekingessä ja minun täytyy muuttaa kolmea likkaa autotallissa. Mukana lähetetty luonnos on ajatus! Mietinkö oikein ja onko tämä toimiva ratkaisu on kysymys?
Kiitollinen mielipiteistä!
Kirjoitin jokin aika sitten, että harkitsin muutosta autotallin likoihin nostaakseni kattoa noin 50 cm. Tavoitteena on saada tilaa golfstudion varten!
Minulla on kattotiiliä autotallin katolla, asun Blekingessä ja minun täytyy muuttaa kolmea likkaa autotallissa. Mukana lähetetty luonnos on ajatus! Mietinkö oikein ja onko tämä toimiva ratkaisu on kysymys?
Kiitollinen mielipiteistä!
Ajattelen juuri samaa, jotta voisin tehdä tilaa golfisimulaattorille. Minun tapauksessani riittäisi, että rakennan yhden kattotuolin uudelleen, jotta tulisi tilaa juuri siihen kohtaan, missä aion seistä ja svingata. Oletko saanut selvyyden siitä, voiko tätä tehdä näin?
Ei, en ole saanut enempää tietoa tästä, enkä ole edennyt idean kanssa! Mutta ajatus on yhä olemassa ja aion palata tähän asiaan syksyllä! Jos saat lisätietoa tai ideoita, ota mielellään yhteyttä täällä!BenniH sanoi:
Olen ottanut yhteyttä rakennusinsinööriin, joka laskee asian, mutta hänen mukaansa se on täysin toteutettavissa.M MWIJ sanoi:
Minun tarvitsee kuitenkin vain muokata yhtä kattotuolia ja nostaa olkavarteleen 50 cm.
Voin palata asiaan, kun projektini on valmis.
Kyllä kiitos, mielellään piirustuksen/kuvan kanssa ratkaisustasi, ja jos haluat, voit kysyä, mitä hän ajattelee 3:n kattotuolin muuttamisesta 8:sta, eli kattotuolit 2-4, missä 1 on pääty ja 5 alla on kantava seinä!K kadgooser sanoi:
Kiitos etukäteen!
Koska he veloittavat 1200 kr tunnilta, en halua maksaa laskelmistasiM MWIJ sanoi:
Mutta voin jakaa luonnoksen, jonka he tekevät minulle.
Useimmat konsultit, joiden kanssa olen ollut yhteydessä, tekevät ensin yksinkertaisen laskelman maksutta nähdäksesi, ovatko asiat toteutettavissa, ennen kuin he tekevät tarjouksen. Joten ota yhteyttä insinööreihin, niin saat vastauksia kysymyksiisi.