Hei, onko kellään suosituksia hyvästä sähköisestä niittipyssystä, jolla voisi nidota esimerkiksi tuulensuojakangasta, höyrynsulkua, huopakattoja jne?

Minulla on manuaalinen (joka käy ajan mittaan raskaaksi monilla niiteillä) ja pieni niittivasara (joka tarjoaa huonon tarkkuuden), joten nyt haluaisin kuulla, onko olemassa hyvää, jonka käyttö ei vaadi liikaa lihasvoimaa (painikkeen painallus) mutta sopii eri rakennusvaiheisiin, ja jota voisi käyttää tulevaisuudessa eri tehtävissä.

Kiitos etukäteen

P
N Nygge72 sanoi:
Hei, onko jollain suosituksia hyvästä sähköisestä niittipyssystä, jos pitää niitata/taklata esimerkiksi tuulikalvoa, höyrynsulkua, kattohuopaa jne?

Minulla on manuaalinen (tulee raskaaksi pitkällä aikavälillä monilla niiteillä) ja pieni nastavasara (tulee huono tarkkuus), joten nyt haluaisin kuulla, onko olemassa jotain hyvää, jota ei tarvitse käyttää liikaa lihasvoimaa (yksi nappipainallus), mutta joka sopii rakennukseen kuuluviin vaiheisiin, ja jota voi käyttää tulevaisuudessa eri vaiheissa.

Kiitos etukäteen
Onko sinulla akkutyökaluja? Akkukäyttöisiä on saatavilla moneen järjestelmään.

Handyman 1 sanoi:
Onko sinulla mitään akkutyökaluja? saatavilla on akkukäyttöisiä moniin järjestelmiin.
Joo, minulla on sekä Dewalt 18v että Bosch 12v. Ajattelin niitäkin, jos pitäisi katsoa

Rapids paras nitojakone leveille niiteille (140) on nimeltään R214. Sähköinen ja erinomainen, jos pitää niputtaa paljon. Melko kallis, mutta kestää pitkään.

• Tykkään
Nygge72
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.