2 463 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Niittipistooli
Hei, onko kellään suosituksia hyvästä sähköisestä niittipyssystä, jolla voisi nidota esimerkiksi tuulensuojakangasta, höyrynsulkua, huopakattoja jne?
Minulla on manuaalinen (joka käy ajan mittaan raskaaksi monilla niiteillä) ja pieni niittivasara (joka tarjoaa huonon tarkkuuden), joten nyt haluaisin kuulla, onko olemassa hyvää, jonka käyttö ei vaadi liikaa lihasvoimaa (painikkeen painallus) mutta sopii eri rakennusvaiheisiin, ja jota voisi käyttää tulevaisuudessa eri tehtävissä.
Kiitos etukäteen
Minulla on manuaalinen (joka käy ajan mittaan raskaaksi monilla niiteillä) ja pieni niittivasara (joka tarjoaa huonon tarkkuuden), joten nyt haluaisin kuulla, onko olemassa hyvää, jonka käyttö ei vaadi liikaa lihasvoimaa (painikkeen painallus) mutta sopii eri rakennusvaiheisiin, ja jota voisi käyttää tulevaisuudessa eri tehtävissä.
Kiitos etukäteen
Onko sinulla akkutyökaluja? Akkukäyttöisiä on saatavilla moneen järjestelmään.N Nygge72 sanoi:Hei, onko jollain suosituksia hyvästä sähköisestä niittipyssystä, jos pitää niitata/taklata esimerkiksi tuulikalvoa, höyrynsulkua, kattohuopaa jne?
Minulla on manuaalinen (tulee raskaaksi pitkällä aikavälillä monilla niiteillä) ja pieni nastavasara (tulee huono tarkkuus), joten nyt haluaisin kuulla, onko olemassa jotain hyvää, jota ei tarvitse käyttää liikaa lihasvoimaa (yksi nappipainallus), mutta joka sopii rakennukseen kuuluviin vaiheisiin, ja jota voi käyttää tulevaisuudessa eri vaiheissa.
Kiitos etukäteen
Rapidilla on omat akkukoneet, mielestäni tämä vaikuttaa järkevältä, ottaa leveitä niittejä (140), mutta en tiedä siitä mitään!
https://www.amazon.se/BTX140-Li-Ion-Batteridriven-Häftpistol-5001387/dp/B084SCRZ8Y
https://www.amazon.se/BTX140-Li-Ion-Batteridriven-Häftpistol-5001387/dp/B084SCRZ8Y
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Rapids paras nitojakone leveille niiteille (140) on nimeltään R214. Sähköinen ja erinomainen, jos pitää niputtaa paljon. Melko kallis, mutta kestää pitkään.
Klikkaa tästä vastataksesi