2 333 lukukertaa ·
10 vastausta
2k lukukertaa
10 vastausta
Naulauslevyt
Ajattelin rakentaa muutamia kattotuoleja... ja käyttää naulalevyjä, tarjolla on melko paljon erilaisia levyjä.
Mitä merkkejä/tehtaita käytetään eniten...tai parhaana?
Ovatko ne saatavilla kaikissa rakennustarvikeliikkeissä, vai mistä ne ostetaan?
Maksavat...?
Mitä merkkejä/tehtaita käytetään eniten...tai parhaana?
Ovatko ne saatavilla kaikissa rakennustarvikeliikkeissä, vai mistä ne ostetaan?
Maksavat...?
Olen ostanut useimmat piikkilevyt Byggmaxista. Niillä on huikean edullinen hinta.
Mutta millaisia kattotuoleja aiot tehdä?
Jos kyseessä ovat suuret kattotuolit, niitä tuskin kannattaa tehdä itse. Tein itse pikkumökille ja autotallille, mutta ostin kattotuolitehtaalta taloon.
"Työtunti" autotallin tuoleissa ei ollut kovin hyvä. Mutta siitä ei kuitenkaan tullut tappiollista kauppaa.
Mutta millaisia kattotuoleja aiot tehdä?
Jos kyseessä ovat suuret kattotuolit, niitä tuskin kannattaa tehdä itse. Tein itse pikkumökille ja autotallille, mutta ostin kattotuolitehtaalta taloon.
"Työtunti" autotallin tuoleissa ei ollut kovin hyvä. Mutta siitä ei kuitenkaan tullut tappiollista kauppaa.
Ne ovat kesämökille, ajattelin olla kunnianhimoinen ja tehdä ne itse, mutta se ei ehkä ole hyvä idea.
Ei ole mitään käsitystä kuinka paljon työtä se vaatii ja kuinka kauan se kestää, ajattelin sen olevan loma-projekti.
Ei ole mitään käsitystä kuinka paljon työtä se vaatii ja kuinka kauan se kestää, ajattelin sen olevan loma-projekti.
Ne, jotka istuvat siellä nyt, näyttävät olevan jotain itse tehtyä, joitakin tukipuita veistetystä puusta ja vähän nauloja, joten ajattelin, että jos ne ovat kestäneet kaikki nämä vuodet, niin ei se kai voi olla niin vaikeaa tehdä omia.
Olen hankkinut tietoa ja ostanut Takstolsbokenin, ja nyt alan ymmärtää, että kattotuolien tekeminen on kokonainen tiede.
Olen hankkinut tietoa ja ostanut Takstolsbokenin, ja nyt alan ymmärtää, että kattotuolien tekeminen on kokonainen tiede.
V
VillaAnna
Jäsen
· Västra Götaland
· 389 viestiä
VillaAnna
Jäsen
- Västra Götaland
- 389 viestiä
Ristikot täytyy nykyään olla CE-merkittyjä. Ostin valmiit ristikot talooni ja autotalliini hintaan 1100:- per kpl sis. toimitus. Sain lisäksi paremman hinnan luukuista samasta tehtaasta kuin mitä mistään muualta pystyi saamaan!
Toki, se ei tietenkään päde jos tekee omia. On lukematon määrä mielipiteitä tästä omien kattoristikoiden tekemisestä, hauskaa lukea. Luultavasti siitä ei ansaitse mitään itse tekemällä, ajattelin että se olisi hauskaa ja että siitä varmasti oppii jotain. Jos se ei suju, niin tilaan sitten muutaman 
Klikkaa tästä vastataksesi