Täytyykohta lista spikpluggien kanssa. Käytin lyhyttä listapalaa ja kokeilin, enkä ole tyytyväinen tulokseen. Kuten epäilin, ruuvi ja nylonpluggi työntyvät esille (1,5mm) eikä niitä saa piilotettua siististi, edes peitelevyllä. Pitääkö minun upottaa ja esiporata ennen kiinnitystä? En löydä tästä mitään tietoa mistään. Katso mielellään kuva.

spikplugg.jpg

Käytä rödplugg ja listaskruv sijaan, antaa siistimmän lopputuloksen mielestäni.

Kyllä, se on hyvä vaihtoehto. Valkoiseksi maalatut listaruuvit tai listanaulat ovat tuskin havaittavissa. Hyöty spikpluggista on se, että voi osua reikään helposti ilman listan poistamista, ja uppokantaporalla se on vain yksi ylimääräinen vaihe, jonka voin tehdä porakoneella, joka minulla on yhdessä poravasaran kanssa. Kävin äskettäin hakemassa uppokantaporan ja olin todella tyytyväinen tulokseen. Peitelevystä voi ehkä keskustella, mutta luulen, että se tuskin huomataan.

spikplugg_forsankt.jpg

Olisin tyytyväinen. Luultavasti kukaan muu kuin sinä ei näe ongelmaa. Näin on yleensä rakennustöissä; se, joka on tehnyt työn, näkee paljon asioita, joihin ei ole tyytyväinen, mutta kaikki muut eivät näe niitä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.