Hei
Olen istunut ja lukenut paljon nyt, mutta en ymmärrä mitään meidän portaastamme sittenkään!!
Se narisee ja paukkuu joka askeleella, enemmän tai vähemmän!!
Olen lukenut ruuveista sinne tänne?? En löydä yhtäkään ruuvia askelmiin??
Joten miten minun pitäisi menetellä saadakseni sen hiljaiseksi!!?
Valokuvat valkoisista portaista, joiden alla on koristeellinen musta ja harmaa seinä sekä kukka-asetelma.

Oletko sinä poistanut sättstegen?

Joskus niillä on vakauttava vaikutus ja se voi mahdollisesti olla selitys sille, miksi askelma liikkuu (puu joka liikkuu puuta vasten = kitinä).

ei, en ole tehnyt mitään portaiden kanssa, ne olivat sellaiset kun muutimme tänne....

S
takaisin steppilistoilla. tarkista sitten, nariseeko se samalla tavalla.

Ne eivät ole enää saatavilla, :-(
Mutta ehkä ne voi löytää jostain??

Miten pääsee kiinni uusiin tapoihin?
Tuntuu vaikealta...

Se on vain höylätty lauta. Voit kokeilla suihkuttaa 5:56 "pillillä", jossa tikkaat koskettavat kulmalautoja.

verktygsgurun sanoi:
Miten saat uudet askelkivet paikoilleen?
Tuntuu vaikealta...
Samalla tavalla kuin kun ne poistettiin, mutta päinvastoin ;)

SC Aero sanoi:
Samalla tavalla kuin kun ne poistettiin, mutta päinvastoin ;)
Saha keskeltä kahtia ja väännä sorkkaraudalla? 😄
Ei vakavasti...ne ovat upotettu vaunuihin, ei ole mitään keinoa työntää niitä alhaalta tai saada ne sinne mistään mitä voin nähdä kuvista ainakaan.

verktygsgurun sanoi:
Miten uudet askelmatot saadaan paikalleen?
Tuntuu vaikealta...
MDF-levy sopivassa paksuudessa, korkeus = askelmien välinen etäisyys + jyrsintä yläpuolella olevaan askelmaan, leveys = palkkien välinen etäisyys + jyrsityn puolen syvyys, joka sitten puristetaan yläaskelmaan ja ruuvataan (+liima?) alhaalla olevaan askelmaan?

Ei, se ei varmaan toimi myöskään, on vaikea pujottaa levyä ellei ole valmis jättämään epätasaista reunaa (= jyrsinnän syvyys) alareunaan.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.