760 lukukertaa ·
4 vastausta
760 lukukertaa
4 vastausta
Näkyykö 1 cm ero leveydessä eteisessä?
Olen asentanut kiskoja sisäseinälle. Kiskot betoniseinää vasten olivat todella hankalat saada paikalleen. Valitettavasti näyttää siltä, että ne päätyivät 1 cm syvemmälle kuin poikittaiset kiskot.
Eteinen tulee siksi olemaan alussa noin 199 cm leveä ja lopussa 200 cm leveä.
Näkyykö tämä lopputuloksessa?
Eteinen on 400 cm pitkä.
Eteinen tulee siksi olemaan alussa noin 199 cm leveä ja lopussa 200 cm leveä.
Näkyykö tämä lopputuloksessa?
Eteinen on 400 cm pitkä.
Jäsen
· Blekinge
· 12 266 viestiä
Voit laittaa säännön sivulle 1 cm paksun listan.
Ei, se ei tule näkymään. Olen ollut mukana rakentamassa vanhoihin taloihin, joissa on ollut huomattavasti suurempia poikkeamia lyhyemmillä etäisyyksillä ja se ei ole aina näkynyt - ja siinä tapauksissa, joissa se näkyi, ei sillä ollut merkitystä. Se on vanhempi talo ja silloin ei aina ole suorakulmaisia tai tarkkoja mittoja.K Klockanpå sanoi:Olen asentanut runkopuita sisäseinään. Runkopuiden saaminen betoniseinää vasten oli todella hankalaa. Valitettavasti näyttää siltä, että ne ovat 1 cm antaneet enemmän periksi kuin poikittaiset runkopuut.
Käytävä tulee siksi olemaan noin 199 cm leveä alussa ja 200 cm leveä lopussa.
Näkyykö se lopputuloksessa?
Käytävä on 400 cm pitkä.
1 cm ero ei ole mitään tässä yhteydessä.
Ainoa tilanne, jossa sen *voi* huomata silmällä, on jos päätät valita lattian, joka on pitkittäisraitainen ja raidat ovat alle sentin...
Ainoa tilanne, jossa sen *voi* huomata silmällä, on jos päätät valita lattian, joka on pitkittäisraitainen ja raidat ovat alle sentin...
Klikkaa tästä vastataksesi