Aion tehdä laajennuksen paikkaan, jossa on kellari-ikkuna, ja laajennuksen lattia tulee olemaan noin 1 metri maantasosta, jotta se olisi samalla korkeudella kuin nykyinen talo (antura+muraus leca-kivillä ja sitten täyttö soralla+eristys ja laatta sen päälle), joten alue, jossa kellari-ikkuna sijaitsee, täytetään soralla.

Miten pitäisi parhaiten toimia ikkunan kanssa?

Voiko sokkelin ulkopuolelle asentaa minerit-levyn, joka peittää ikkunanreiän, ja vain täyttää soralla, vai pitäisikö ikkuna poistaa ja muurata umpeen esimerkiksi leka-kivillä?
 
Ikkuna tuskin koskaan palautuu, joten pois sen kanssa ja muurataan umpeen Lecalla.
 
Jos olet aikapulassa, se käy hyvin ja tehdä niin. Laita sinne levy ja muuraa sitten reikä uudelleen umpeen sisäpuolelta. Kuitenkin harvat asiat ovat niin pysyviä kuin väliaikainen ratkaisu.
 
  • Tykkään
Fadai
  • Laddar…
richardtenggren
Voi tehdä myös Lecalla ja kiviliimalla :)
 
richardtenggren richardtenggren sanoi:
Går ju köra med Leca och stenlim också :)
Onhan maalatut pinnat ikkunan ympärillä, jotka pitää poistaa, niin kuin sanot, ehkä hyvä käyttää sellaista stenlim-skumia, tarkoitatko?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.