Olen miettinyt sen tekemistä huoneeseen, josta tulee ajan myötä sauna. (kellari). Mietin, miten kiinnitetään yhteen lasitiilet?? Kun rakentaa esimerkiksi lasiseinän niin laitetaanhan siinä joitain muoviosia väliin ja saumataan jollain sortilla märkätilasilikonilla vai kuinka??!!....mutta miten tehdään kun se tulee sinne missä vanha kellari-ikkuna on ollut?? Ystävällisin terveisin M
 
Muurailin ikään kuin ne olisivat tavallisia kiviä, mutta käytin erikoislaastia, ja sitten saumoin. Ristejä käytettiin, jotta kaikkiin saatiin sama etäisyys.
 
snuttjulle sanoi:
Muurin kuin se olisi ollut tavallisia kiviä, mutta erikois kiinnitysaineella ja sitten saumasin. Ristit käytettiin, jotta kaikkiin saatiin sama välimatka.
käytitkö niitä muovipaloja, joita laitetaan lohkojen väliin kun niitä käytetään sisätiloissa ja sitten vain "levitit" laastia saumoihin?
:)
 
No ja lähinnä muurailin ja laitoin ristit paikoilleen sitä mukaa kun sain etäisyydet kohdilleen. Sitten laitoin ruostumattomia tankoja raudoitukseksi kolmen kerroksen välein varmistaakseni varmuuden. Tämä raudoitus porattiin myös kiinni olemassa olevan seinän sivuille.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.