11 264 lukukertaa ·
3 vastausta
11k lukukertaa
3 vastausta
muurata kellari-ikkuna umpeen lasitiilillä??
Olen miettinyt sen tekemistä huoneeseen, josta tulee ajan myötä sauna. (kellari). Mietin, miten kiinnitetään yhteen lasitiilet?? Kun rakentaa esimerkiksi lasiseinän niin laitetaanhan siinä joitain muoviosia väliin ja saumataan jollain sortilla märkätilasilikonilla vai kuinka??!!....mutta miten tehdään kun se tulee sinne missä vanha kellari-ikkuna on ollut?? Ystävällisin terveisin M
Muurailin ikään kuin ne olisivat tavallisia kiviä, mutta käytin erikoislaastia, ja sitten saumoin. Ristejä käytettiin, jotta kaikkiin saatiin sama etäisyys.
käytitkö niitä muovipaloja, joita laitetaan lohkojen väliin kun niitä käytetään sisätiloissa ja sitten vain "levitit" laastia saumoihin?snuttjulle sanoi:
No ja lähinnä muurailin ja laitoin ristit paikoilleen sitä mukaa kun sain etäisyydet kohdilleen. Sitten laitoin ruostumattomia tankoja raudoitukseksi kolmen kerroksen välein varmistaakseni varmuuden. Tämä raudoitus porattiin myös kiinni olemassa olevan seinän sivuille.
Klikkaa tästä vastataksesi