T
Olen rakentanut portinpylväät alla olevan kuvan mukaisesti. En ole vielä oikein päättänyt, haluanko jättää ne sellaisiksi vai muurata umpeen pilarilohkojen väliset raot saadakseni sileän pylvään.

Jos haluaisin tehdä sen, pitäisikö minun muurata ne umpeen betonilla, muurauslaastilla, rappauslaastilla vai mikä olisi paras vaihtoehto?

Kivistä tehty grindstolppa ja musta metallinen portti, ympärillä metsäinen maisema ja kiviperusta.
 
Se voi olla vaikeaa muurata jotain noissa pienissä urissa. Mosaik ehkä?
 
T
Ehkä näkyy paremmin tässä kuvassa.
Olen googlanut, että pitäisi olla jotain nimeltä betongspackel. Voisiko se ehkä olla jotain? :thinking:
Muuri rakennettu betonilohkoista kirkasta taivasta vasten.
 
Magnus E K
T
Magnus E K Magnus E K sanoi:
Tyylikkäät portit, mutta pylväät... On olemassa oikeita, jotka voi ostaa:
[linkki]

Mitä tarkoitat? Että minun pitäisi purkaa pylväät ja ostaa uudet?
Kysymys oli, mikä on parasta täytettä varten saumoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Hienoja pylväitä! Olisin kokeillut rappausta ja melkein tähtänyt epätasaiseen pintaan luodakseni niihin hieman eloa. Yläosassa oleva lyhty voisi myös sopia, mahdollisen kaapelin voit rappauksen sisään piilottaa.
 
  • Tykkään
Tovin
  • Laddar…
En ole asiantuntija, mutta epäilen vahvasti, että saisit mitään kestävää aikaiseksi täyttämällä raot muurilaastilla. Vaihtoehtona näkisin koko pylvään verkottamisen ja rappaamisen.
 
  • Tykkään
Larsa
  • Laddar…
T
T Tsdoesds sanoi:
Hienoja tolppia! Olisin kokeillut rappauslaastia ja melkein tähdännyt epätasaiseen pintaan luodakseni niihin hieman eloa. Yläosaan sopisi myös lyhty, johon voit tarvittaessa upottaa johdon rapatessa.
Kiitos, kaapeli on jo vedetty :)
Laseritason säädin ja vedetty kaapeli portin vieressä ulkona.
 
Magnus E K
T Ejmelie sanoi:
Mitä tarkoitat? Että minun pitäisi repiä tolpat irti ja ostaa uudet?
Kysymys oli, mitä on paras täyttää saumat.
Ei, se voi olla liioiteltua. Se oli enemmän vinkki muille, jotka lukevat ketjua.

Valaisun, rappauksen ja maalin kanssa siitä tulee varmasti ihan ok!
 
T Ejmelie sanoi:
Olen rakentanut portinpylväitä alla olevan kuvan mukaisesti.
En ole vielä oikein päättänyt, haluanko pitää ne sellaisina kuin ne ovat tai muurata uudelleen rakoset pylväslohkojen välillä saadakseni sileän pylvään.

Jos haluaisin tehdä sen. Pitäisikö minun muurata ne uudelleen betonilla, muurauslaastilla, rappauslaastilla vai mikä on paras vaihtoehto?

[kuva]
Betonitasoite....
 
T
B
Vaikea puhdistaa paksua. On helpompaa saada hyvä pinta, jos täytät saumat noin 1 päivä aikaisemmin. Käytä samaa materiaalia kuin aiot puhdistaa.

Aiotko käyttää verkkoa? Kuituvahvistettu? Älä ainakaan käytä kipsilaastia c, tarvitaan a tai b. Mutta en ole asiantuntija.
 
T
B BSOD sanoi:
Vaikea peittää paksulti. On helpompaa saada hyvä pinta, jos täytät saumat noin 1 päivä ennen. Käytä samaa materiaalia, jota aiot käyttää rappaukseen.

Aiotko verkottaa? Kuituvahvistettu? Älä käytä ainakaan rappauslaastia c, tarvitaan a tai b. Mutta en ole asiantuntija.
En tiedä. En ole koskaan rapannut ennen. Ajattelin kokeilla, jos joku vain antaa ehdotuksia, miten minun pitäisi tehdä :)
 
richardtenggren
Käytin betonitasoitetta, kun remontoiimme huoneiston keittiötä aiemmin, erittäin kätevää toisin kuin rappaus :p

Olen kai tänään saanut jonkinlaisen otteen rappauksesta, mutta vaihtoehto voisi olla pilarien slammaus :)
 
T
richardtenggren richardtenggren sanoi:
Käytin betonitasoitetta, kun kunnostimme keittiön asunnossa aiemmin, erittäin kätevä toisin kuin rappaus :p

Olen nykyään saanut jonkinlaisen otteen rappauksesta, mutta yksi vaihtoehto onkin slammata tolpat :)
Mikä on ero rappauksen ja slammaamisen välillä? :thinking:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.