Olen rakentanut portinpylväät alla olevan kuvan mukaisesti. En ole vielä oikein päättänyt, haluanko jättää ne sellaisiksi vai muurata umpeen pilarilohkojen väliset raot saadakseni sileän pylvään.
Jos haluaisin tehdä sen, pitäisikö minun muurata ne umpeen betonilla, muurauslaastilla, rappauslaastilla vai mikä olisi paras vaihtoehto?
Hienoja pylväitä! Olisin kokeillut rappausta ja melkein tähtänyt epätasaiseen pintaan luodakseni niihin hieman eloa. Yläosassa oleva lyhty voisi myös sopia, mahdollisen kaapelin voit rappauksen sisään piilottaa.
En ole asiantuntija, mutta epäilen vahvasti, että saisit mitään kestävää aikaiseksi täyttämällä raot muurilaastilla. Vaihtoehtona näkisin koko pylvään verkottamisen ja rappaamisen.
Hienoja tolppia! Olisin kokeillut rappauslaastia ja melkein tähdännyt epätasaiseen pintaan luodakseni niihin hieman eloa. Yläosaan sopisi myös lyhty, johon voit tarvittaessa upottaa johdon rapatessa.
Olen rakentanut portinpylväitä alla olevan kuvan mukaisesti.
En ole vielä oikein päättänyt, haluanko pitää ne sellaisina kuin ne ovat tai muurata uudelleen rakoset pylväslohkojen välillä saadakseni sileän pylvään.
Jos haluaisin tehdä sen. Pitäisikö minun muurata ne uudelleen betonilla, muurauslaastilla, rappauslaastilla vai mikä on paras vaihtoehto?