Hei
Viikonloppuna on suunniteltu muurata umpeen terassin ovi ja ikkuna, yhteensä noin 4 neliömetriä. Toivoimme hieman lämpimämpää säätä kuin mitä nyt on, mutta valitettavasti näyttää siltä, että päivällä on -1 ja yöllä -4.
Aiomme muurata kevytbetonilla ja ohutsaumamassalla A 0.75 mm. Olemme suunnitelleet laittaa suojapeitteen ja pitää rakennuslämmitin alla. Mutta on vaikea sanoa, mikä lämpötila pystytään pitämään.
Käsittääkseni talvitoimenpiteitä on tehtävä, ja kysymys on, mitä ne toimenpiteet ovat? Pitäisikö laittaa jotain ohutsaumamassaan, jotta se ei jäädy, jos näin, niin mitä?