Todennäköisesti vahingot ovat kosteuden aiheuttamia, oletan, että tämä on salaojittamaton kellari, jota katsomme. Kattopuu viimeisissä kahdessa kuvassa ei näytä vain kostealta vaan märältä, mitkä ovat kosteuspitoisuudet siellä?

Näyttää siltä, että tarvitsee tehdä uudelleen salaojitus tai tarkistaa, miten sadevesi johdetaan. Kallistus talosta poispäin jne. Miltä puu tuntuu, jos pistät siihen veitsellä, näyttää kuten sanottu, todella märältä.

Tästä pihalta näyttää. Tuntuu enemmän siltä, että kosteus tulisi sisältäpäin, voiko se olla niin?

Voi olla mahdollista, että nykyisen lattian alla on tiivistetty maa, joka näyttää olevan jonkinlainen puulevy ja sitten muoviset mattopalat. Aion tarkistaa sen.

TheGymRam TheGymRam sanoi:
Tältä ulkopuolella näyttää. Tuntuu enemmän siltä, että kosteus tulisi sisältäpäin, voiko se olla niin?

Voi mahdollisesti olla niin, että nykyisen lattian alla on tallattu maapohja, joka vaikuttaa olevan jokin puulevy ja sitten muovimattolaatat. Aion tarkistaa sen.
Luulen, että kuva ei tullut mukaan viimeisimpään viestiisi.

Tässä tulevat kuvat

• Ulkoterassi, jossa on mustat punotut huonekalut ja lasipöytä, oikealla puolella ruskea puutalo, taustalla uima-allas ja puuaita.
  • Pihapöytä ja -tuolit, puutarhaletku ja puinen aita laatoitetulla takapihalla. Seinällä ikkuna ja lamppuja.
Se on seurausta siitä, että on maalattu vääränlaisella maalilla. Todennäköisesti jonkinlainen tiivis muovimaali, jota edellinen omistaja innokkaasti käytti seinien siistimiseen. Tämän seurauksena on tullut täsmälleen samanlaista jälkeä kuin kuvissa. Olen itse tehnyt saman kellarissani, joten olen hyvin tuttu ilmiön kanssa. Koputtele irtoava rappaus pois ja yritä poistaa kaikki vanha maali. Rappaa uudelleen ja maalaa kalkkimaalilla tai silikaattimaalilla.

Se oli mitä ajattelin alusta alkaen ja tarvitsin ääniä joltakin, joka on kokenut sen. Se liittyy siihen, että kellarin seinien täytyy saada hengittää, sekä sisäänpäin että ulospäin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.