2 085 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Murentuneet sisäseinät
Todennäköisesti vahingot ovat kosteuden aiheuttamia, oletan, että tämä on salaojittamaton kellari, jota katsomme. Kattopuu viimeisissä kahdessa kuvassa ei näytä vain kostealta vaan märältä, mitkä ovat kosteuspitoisuudet siellä?
Näyttää siltä, että tarvitsee tehdä uudelleen salaojitus tai tarkistaa, miten sadevesi johdetaan. Kallistus talosta poispäin jne. Miltä puu tuntuu, jos pistät siihen veitsellä, näyttää kuten sanottu, todella märältä.
Tästä pihalta näyttää. Tuntuu enemmän siltä, että kosteus tulisi sisältäpäin, voiko se olla niin?
Voi olla mahdollista, että nykyisen lattian alla on tiivistetty maa, joka näyttää olevan jonkinlainen puulevy ja sitten muoviset mattopalat. Aion tarkistaa sen.
Voi olla mahdollista, että nykyisen lattian alla on tiivistetty maa, joka näyttää olevan jonkinlainen puulevy ja sitten muoviset mattopalat. Aion tarkistaa sen.
Luulen, että kuva ei tullut mukaan viimeisimpään viestiisi.TheGymRam sanoi:
Se on seurausta siitä, että on maalattu vääränlaisella maalilla. Todennäköisesti jonkinlainen tiivis muovimaali, jota edellinen omistaja innokkaasti käytti seinien siistimiseen. Tämän seurauksena on tullut täsmälleen samanlaista jälkeä kuin kuvissa. Olen itse tehnyt saman kellarissani, joten olen hyvin tuttu ilmiön kanssa. Koputtele irtoava rappaus pois ja yritä poistaa kaikki vanha maali. Rappaa uudelleen ja maalaa kalkkimaalilla tai silikaattimaalilla.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kantavat väliseinät vuonna 1936 rakennetussa omakotitalossa?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Bärande innerväggar,eller
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Renovera innerväggar – Måste all gammal kalkputs bort?
Stenhus -
Innerväggar av masonit - måla?
Färg, Måla & Tapetsera -
Kuinka toimin parhaiten keittiön epätasaisten sisäseinien kanssa, koolata ulos?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka