Hei, meillä on ajatuksena purkaa autotallimme ja rakentaa autotalli osaan navetasta, ison mustan portin oikealle puolelle, se olisi kahdelle autolle ja hieman muuta pientä.

Onko joku tehnyt jotain vastaavaa, ja voiko näyttää joitain kuvia siitä, miltä se voi näyttää, kun autotalli on tällä tavalla sijoitettu? Mietimme, ettemme laita portteja, mutta haluamme mahdollisuuden lisätä ne myöhemmin.

Meillä on tarjous noin 300 000:sta raivata, valaa laatta ja rakentaa täydellinen runko sisäkatolla ja seinillä osb/gyprocilla, missä sisäkaton pitäisi olla kantava ja kestää suurempaa kuormaa.

Puuseppämme tekevät sen jatkuvalla tavalla, joten hinta on arvio, jotta voimme seurata tilannetta kohtuullisesti.

Eniten kiinnostaisi, jos joku muu olisi tehnyt jotain vastaavaa ja saanut siitä tyylikkään.

• Punainen ladugård, jossa on musta kaksoisovi, vieressä vaalea autotalli ja ajotiellä auto, taustalla puita ja toinen rakennus.
Ei autotalli, mutta tein teurastamon. Yhteensä myös "kahdelle autolle" koska 3x8 m (mukaan lukien jääkaappi) ja 3,5 metriä korkea. Vahvistettu katto kiskolla eläinten kuljetukseen noin 500 kg. Täysin eristetty ja laatoitettu 2,2 metrin korkeuteen ja 2 erityistä ovea. Siksi mielestäni hinta on hieman "liioiteltu".

Jos se on ekonomi rakennus, tulee noudattaa LBK vaatimuksia koskien palosoluja EI60 ja sähköasennussäännöt löytyvät verkosta haulla LBK pärmen Brandskyddsföreningen säädökset

Gusten2915 Gusten2915 sanoi:
Jos se on ekonomi rakennus, sinun tulee noudattaa LBK:n vaatimuksia koskien palosolu EI60 ja sähköasennussäännöt löytyvät verkosta, etsi LBK-kansio Brandskyddsföreningen sääntöjä
Hei Gustav, niin paljon olen ymmärtänyt, tarkastaja Länsförsäkringarilta soittaa minulle ensi viikolla käydäkseen läpi kaikki säännöt, niin kuin olen ymmärtänyt, sen pitäisi kestää paloa 60 min.

Hyvä 😁 työskentelen itse maatiloilla ja on parempi tarkistaa, mitä koskee ennen kuin aloittaa rakentamisen onnea matkaan

• Tykkään
bergquist
  • Laddar…
Gusten2915 Gusten2915 sanoi:
Hyvä 😁 työskentelen itsekin maatilojen parissa ja on parempi tarkistaa, mikä koskee ennen kuin aloittaa rakentamisen, onnea matkaan
Hehe joo, tein saman asian aurinkopaneelien kanssa, joten aina hyvä tarkistaa, aion käydä turvallisella tilalla syksyllä, jotta voidaan vähentää preemiota ja oppia vähän

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.