Olen remontoinut kotona ja pyysin samalla rakentajia asentamaan tv-tason. Se on stringhylly eri moduuleilla, ja seinäkulmat on ruuvattu liian lähelle toisiaan. Etäisyyden kulmien välillä pitäisi olla 60, 80, 60 cm, mutta se on vain 59; 78,5; 59,5. Tämä tekee, että moduulit voi laittaa paikoilleen vain väkivalloin, mikä puolestaan saa kulmat pullistumaan ja näyttämään huonolta.

Se toimii ok 59,5 cm:n kanssa ja ajatukseni oli siirtää muita kulmia vasemmalle 80 ja 60 cm:n etäisyyteen. Ensimmäisen siirretyn kulman kohdalla (toinen vasemmalta) tämä tarkoittaa uutta reikää 1,5 cm vasemmalle vanhasta reiästä, ja toisen kulman kohdalla (ensimmäinen vasemmalta) se tarkoittaa siirtoa 2 cm vasemmalle vanhasta reiästä.

Seinä on kipsiä ja kulmat on kiinnitetty molly-tulpilla. Jos poistan vanhat tulpat, toimiiko uusien laittaminen näin lähelle vai tuhoanko seinän?

• Seinässä kiinnitetyt kolme valkoista string-hyllyn sivua, jotka ovat epätasaisesti asetettuja. Keskellä on musta televisio ja alhaalla johdot.
H
Oletko ajatellut poistaa vanhat pluggarna?

Ajattelen, miten se on uusien kanssa. Ne voivat muuten jäädä kiinni/ottaa vanhoihin sisäpuolella kipsiä.

H hus520 sanoi:
Oletko ajatellut poistaa vanhat proput?

Mietin, miten käy uusien kanssa. Ne saattavat muuten jäädä kiinni vanhoihin tai osua niiden kanssa kipsilevyn sisäpuolella.
Olen lukenut, että ne voi saada seinän taakse (https://www.byggvaror24.se/ta-bort-mollyplugg) joten se on ajatus siinä tapauksessa.

• Tykkään
hus520
  • Laddar…
F Funcadelic sanoi:
Olen lukenut, että niitä voi saada seinän taakse ([linkki]) joten se on ajatuksena siinä tapauksessa
Käytä menetelmää 1, se on paras

A Argastesnickaren sanoi:
Käytä metodia 1, se on paras
Kiitos vinkistä! Toimiiko uusien pluggarien asennus niin lähellä?

F Funcadelic sanoi:
Kiitos vinkistä! Toimiiko se, että käytetään uusia plugareita niin lähellä?
Se toimii:)

• Tykkään
Funcadelic
  • Laddar…
Mukava kuulla, kiitos!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.