Hei,
Minulla on 50-luvulta peräisin oleva mökki, jonka olen perinyt vanhemmiltani.
Nyt jälleenrakennusprojekti on saavuttanut yläkerran ja kysymykseni koskee viisaita päätöksiä koskien sisäkattoa.
Katossa on tällä hetkellä raakapontti, noin 22 mm, ja "Treetex-levy" (pehmeä kuitulevy) suoraan alla.
(Ulkopuolella on, kuten arvata saattaa, muutama kerros huopakattoa, rima ja kattotiilet)
Olen suunnitellut puupaneelia sisäkattoon, mutta mitä pitäisi laittaa paneelin ja raakapontin väliin ongelmien välttämiseksi? Ongelmien välttäminen on tärkeämpää kuin korkean lämpöeristyksen saavuttaminen.