Hei!

Olen äskettäin ostanut asunnon, jossa on paljon kiinteitä vaatekomeroita, joista ei ole minulle hyötyä ja jotka vievät turhaan tilaa. Haluaisin poistaa ne ja sen sijaan tehdä liukuoviratkaisun makuuhuoneeseen, ehkä syvennyksen eteiseen ja vain poistaa sen keittiöstä saadakseni enemmän tilaa.

Ennen kuin teen sen, minun on tiedettävä, ovatko vaatekomerot kantavia. Tunnen olevani noin 95 % varma siitä, etteivät ne ole, koska ne eivät ulotu koko matkalta kattoon, mikä näkyy kuvissa. Mutta haluan olla vähintään 99,9 % varma, joten kysyn täällä.

Asunto on kulma-asunto 3. kerroksessa 3-kerroksisessa tiili- ja betonitalossa vuodelta 1962.

Pohjapiirros asunnosta, jossa on kolme huonetta ja käytävät. Esitetty eri väriset seinät ja mitat, merkintöjä G-garderobeista.

Garderobi, joka ei ulotu kattoon asti, valkoinen seinä ja pinta sisäpuolella, auttaa arvioimaan, onko rakenne kantava.

Platsbyggd garderob med öppet takutrymme, synliga rör längs vänster sida.

Mitä mieltä olette, ovatko nämä kantavia jollain tavoin?

Ei!
En ole koskaan kuullut kantavista vaatekaapeista ja toivon, etten koskaan kuulekaan.

Ystävällisin terveisin, fremax

Krilleman
Vanhan ajan vaatekaappi koostuu usein "piss-materiaalista" = Kaksi ohutta puristettua levyä välissä olevaan pehmeään materiaaliin. Noin 10 mm paksuja.

Ovatko vaatekaappisi rakennettu 45x90 rimoilla väliseinässä?

Vai ehkä muurattua tiiltä?

;)

krilleman_215 sanoi:
Vanha vaatekaappi koostuu usein "piss-materialista" = Kaksi ohutta puristettua levyä, joissa on täyte välissä. Noin 10mm paksuja.

Ovatko vaatekaappisi rakennettu 45x90 koolingeista väliseinissä?

Tai ehkä muuratuista tiilistä?

;)
Hehe, ei. Mutta väliseinät ja takalevyt (ne, jotka eivät ulotu kattoon asti...) ovat massiivisia ja melko paksuja, vaikea mitata, koska ne ovat sisällä, mutta arvion mukaan 5 cm tai enemmän.

Ymmärsin, että tämä oli tyhmä kysymys, mutta se voi olla sen arvoista :)

Ei ollenkaan tyhmä kysymys! Repäise vain!

Kuulostaa hyvältä, kiitos! Ja hyvää uutta vuotta teille!

Oli samanlaiset vaatekaapit kuin sinulla, ja nämä oli rakennettu kuten krilleman kuvaili, 2xmasoniittilevy "hunajakenno" välissä.

Teillä oli oikeassa molemmat, masonit "fluffilla" välissä :)

Se oli kuitenkin tukeva "fluffi", jota olen nähnyt, se sekä tuntui että kuulosti täysin massiiviselta ennen kuin laitoin sahan tavaroihin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.