Hei!
Olen rakentamassa kiinteää penkkiä ja siihen liittyvää kirjahyllyä kuvan mukaisesti. Ajattelin käyttää IKEA-runkoja penkkiin ja 19mm MDF-hyllyyn.
En oikein tiedä, miten saan hyllyn kasaan, sen pitäisi ulottua seinille sivuilla ja ylös kattoon asti. Onko mitään vinkkejä, miten saan tämän helpoiten koottua ja mitkä osat yhdistetään, jotta se olisi mahdollisimman helppo ja tukeva?
Kexikone liima ja puukeksit. Ne kappaleet, jotka ovat liian pitkiä puristimelle, voi vetää yhteen kiristysnauhalla liimauksen aikana. Kexikone on aivan mahtava, koska se ei jätä näkyviä reikiä. Paljon tarkempi ja nopeampi kuin puutappi.
Käytin puuliimaa ja kreg pockethole jig. Kittasin sitten reiät puukitillä.
Todella tyylikkäästi rakennettu! Epäilen, että keskellä on paikka TV:lle, oletko tehnyt jonkin ratkaisun piilotettuun kaapeloinnin taakse ja siinä tapauksessa vinkkejä siihen? Olen juuri nyt rakentelemassa jotain enkä tiedä, miten johtoja pitäisi seurata, mutta samalla pitää niihin pääsemisen mahdollisuus.
Oletko rakentanut kaiken MDF:stä? Myös penkin? Se näyttää upealta.
Kiitos, Kyllä, olen rakentanut kaiken MDF:stä, lukuun ottamatta kaappien runkoja, jotka ovat melamiinista.
Mma333 sanoi:
tyylikäs!!
Onko kirjahyllyssäsi taustalevyä?
Kiitos! Seinä takana on äskettäin levytetty, joten päätin maalata kirjahyllyn samalla värillä kuin kipsi, joten minulla ei ole taustalevyjä kirjahyllyssä.
Joakim Wik sanoi:
Todella hienosti rakennettu! Epäilen, että keskellä on paikka televisiolle. Oletko tehnyt ratkaisun piilotetulle kaapelivedolle ja jos, niin onko siitä vinkkejä? Olen juuri nyt rakentamassa ja en tiedä miten vetää kaapelit mutta päästä silti käsiksi niihin.
Tuhannet kiitokset, kirjahyllyn takana on tavallinen puuseinä, joten porasin vain sopivan reiän television taakse. Sekä vastaavan reiän kaapin alle.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.