H
Rakennan puukantta maan tasolle ja haluan valmistautua laittamalla putket vedenletku(jen) ja ulkovalaistus- sekä decklight-kaapeleiden vetämiseksi. Mitä pitäisi käyttää?

Ajattelen, että vaikka se on 12V, niin kaapeli putket ovat sopivia vai pitäisikö jotain muuta käyttää?
Mitä tulee vedenletkujen vetämiseen, mikä olisi kohtuuhintainen ratkaisu, tärkeintä on helppous syöttää uusia letkuja. Pitäisikö ehkä käyttää PEM-putkea?
 
Claes Sörmland
110 mm maanviemäriputki pehmeillä mutkilla, jolloin sinulla on runsaasti tilaa vetää muita asioita sisään ja ulos myöhemmin.
 
H
Claes Sörmland Claes Sörmland sanoi:
110 mm maaviemäriputki pehmeillä mutkilla niin sinulla on erittäin paljon tilaa vetää sisään ja ulos muita asioita jälkikäteen.
Pehmeillä mutkilla tarkoitatko, että ne eivät ole niin teräviä vaan niillä on suuri kääntösäde?
 
  • Tykkään
Claes Sörmland
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.