Rakennan puukantta maan tasolle ja haluan valmistautua laittamalla putket vedenletku(jen) ja ulkovalaistus- sekä decklight-kaapeleiden vetämiseksi. Mitä pitäisi käyttää?
Ajattelen, että vaikka se on 12V, niin kaapeli putket ovat sopivia vai pitäisikö jotain muuta käyttää?
Mitä tulee vedenletkujen vetämiseen, mikä olisi kohtuuhintainen ratkaisu, tärkeintä on helppous syöttää uusia letkuja. Pitäisikö ehkä käyttää PEM-putkea?