Mitä materiaalia suositellaan välipohjan levytukseen?
Voiko ensin käyttää rakennuslastulevyä ja lattialämmityksen jälkeen lattialastulevyä?
Vai käytetäänkö 2x13 mm lattialevyä viimeisessä kerroksessa?

Katsottu alakatosta 1. kerros - lattia 2. kerros:

13 kipsilevy
28 koolausrima
170 (?) puupalkki ja UNI-levyt, sekä ilmanvaihtokanavat
12 rakennuslastulevy
Lattialämmitys (täytyykö tämä tila koolata?)
Lattialastulevy (10, 16 tai 22mm?)
Sisälattia kuten parketti

hei! On olemassa useita vaihtoehtoja tehdä. Yksi parhaista on laittaa 22 mm lastulevy, joka voi saumata ilmassa. Liimaa ja ruuvaa. Nyt on kunnollinen työskentelyalusta, helppo tehdä seiniä. Laita 30 mm uritettu styrox levyillä, muovikalvo + parkettivaahto. Aiemmin teimme harvennetun pinnan 22*95 cc150.

Hei!

Anteeksi, että puutun asiaan, aion tehdä saman.

Mitä styroksia käytätte?
Olen löytänyt vain todella kalliita levyjä, ja mietin, että käytän 22x95 sen sijaan!

Terveisin,
Tobias.

S
Tässä minulla on
Lattia-aluekivet 45x220
Hajapaneeli 22x120
LattialämmityspIntteet
20mm lattialämmitysputki
22mm lattialastulevy
Klikkilattia

steelis sanoi:
Tässä minulla on
Lattialaudat 45x220
Harvalaudoitus 22x120
Lattialämmityslevyt
20mm Lattialämmitysputki
22mm Lattialastulevy
Napsautettavat lattialaudat
Se tulee olemaan täsmälleen se, mitä mekin aiomme tehdä, päätimme siitä eilen.

Miksi laitatte lattiakuitulevyn harvalaudoituksen päälle? Jos teidän täytyy käyttää lattiakuitulevyä, laittakaa se HARVALAUDOITUKSEN ALLE.

? Mutta meinaatko, että laminaattilattia pitäisi laittaa suoraan vesikiertoisen lattialämmityksen ja sen putkien päälle, niin siitä voi tulla hieman epätasainen...

S
Olen seurannut lattialämmitystoimittajan ja wirsbon suosituksia. On tasainen ja hieno lattialämmitys

• Golvlämmityksen rakenteen poikkileikkaus, jossa Wirsbo-pePEX Q&E-putket, eristelevy, kiinnityslevy ja lattiasäleet.
EmMi sanoi:
? Mutta pitäisikö klikattava lattia asentaa suoraan vesikiertoisen lattialämmityksen ja sen vesiputkistojen päälle, tarkoitatko, se voi olla hieman epätasaista...
Ei tietenkään, se käy mainiosti. Ohuimpien lattioiden kohdalla voi olla hyvä olla jotain lattian ja harvan panelin välissä, mutta muuten ei tarvita. Ja jos käyttäisin aikaa jollekin, asettaisin mieluummin lattian kipsilevyn kuin 22 mm puun.

S
Kun asetin nauhini, ne nousivat pystyyn siellä täällä kaarteissa, miten klikattava lattia voisi pysyä paikoillaan, jos lattia laitetaan suoraan lattialämmityslevyjen ja letkun päälle??

steelis sanoi:
Kun asettelin silmukkani, ne nousivat täällä ja siellä mutkissa, kuinka klikattava lattia voisi pysyä paikoillaan, jos lattia asennetaan suoraan lattialämmityspeltien ja letkun päälle??
Jos sinulla on ongelmia, että letku nousee jossakin, se voidaan kiinnittää sinne niiteillä. Tämä on lisäksi ohimenevä ongelma, letku "asettuu" lopulta.

S
en ei ongelmaa, minun on selvä d. :)

Olen harkitsemassa Gles, levyt ja lattialämmitysputket golvspånskivan päälle, jotta voisin laskea menoveden lämpötilaa! Myös saadakseni lattian nopeammin säädettäväksi!

Toivon ja uskon, että se toimii, voimmeko kuulla lisää viittauksia!? Täytyyhän olla useita, joilla on niin...
Tiedän myös, että on niitä, jotka laittavat golvgips:in päälle myös! Mutta se tuntuu hieman liioitellulta!?
Terveisin
Tobias.

S
Minulla ei ole ongelmia lattialämmön kanssa, ne ovat lämpimiä ja mukavia ja tasainen lämpötila. on harva lattialastulevyn alla.

moi! nämä ovat hienoja lattioita. 30mm uponor lattialevy ja levyt, jotka ovat 22mm lastulevyn päällä.

• Uponor-lattialevyjä ja metallilevyjä asetettuna 22mm lastulevyn päälle, alustana lämminvesilattialämmitysjärjestelmälle.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.