Hei!

Joo, minulla on täällä pieni amatöörirakennelma :)

Onko teillä mitään vinkkiä siitä, miten voisimme tiivistää tämän yläpuolen, niin ettei sade pääse rakenteeseen?

Pidentää tiputuslistaa?

Kiitos paljon!

Valkea puurakennus, jossa katon reuna ja seinä risteävät. Punainen ympyrä korostaa paikkaa, johon kaivataan tiivistysratkaisua.
Valkoisen rakennuksen nurkka, jossa näkyy aukko ja metallinen droppilevy, vaatii parempaa tiivistystä estämään veden pääsy rakenteeseen. Ulkokulmassa näkyy vaalea puinen rakenne, jossa pieni rako. Tarvitaan vinkkejä vedenpitävyyden parantamiseen, esimerkiksi pidentämällä tippapeltiä.

Uskon itse asiassa, että sinun ei tarvitse tehdä mitään asialle. Se on niin suojattu ja niin pieni rako, että mahdollisesti sisään pääsevä sade kuivuu paneelin takana olevassa ilmarakossa.

V vectrex sanoi:
Luulen itse asiassa, että sinun ei tarvitse tehdä mitään sille. Se on niin suojatussa paikassa ja on niin pieni rako, että mahdollinen sisään tuleva sadekuuro kuivuu paneelin takana olevassa ilmanraossa.
Hei!
Sama ongelma oli toisella puolella, silloin satoi sisälle ennen kuin laitoimme höyrysulun.
Ratkaisin sen tiivistämällä, mutta ajattelin kysyä, onko siihen olemassa rakennusratkaisua.

Kiitos paljon!!

J
Et voi sahata lovea ja upottaa neliön muotoista metallilevyä näin?

• Puuseinän kulma, jossa on sinisellä kynitty viiva osoittamassa leikkauskohdan metallilevyn asettamiseksi.
  • Tykkään
swealp
  • Laddar…
Valkoinen seinä ja lyhyt droppipelti, joka kaipaa jatkamista; taustalla pihavalo ja sorapiha.

Aion kyllä pidentää droppblecket! :D

• Tykkään
fusion ja 1 muu
  • Laddar…
J Jocke Best sanoi:
Voisitko tehdä sahauksen ja upottaa neliömäisen metallinpalan näin?
Kiitos! Mutta voiko se silti sataa sisään?

II

Paras vastaus

Niin kuin olet suunnitellut pidentää olen omassa talossani, se näyttää hyvältä.

• Tykkään
swealp
  • Laddar…
J
swealp swealp sanoi:
[kuva]

Aion varmasti pidentää droppblecket! :D
Kyllä, siitä tulee varmasti vielä parempi

• Tykkään
swealp
  • Laddar…
swealp swealp sanoi:
Hei!
Se oli sama asia toisella puolella, silloin satoi sisään, ennen kuin laitoimme höyrysulun.
Ratkaisin sen tiivistämällä, mutta ajattelin kuulla, olisiko siihen jokin rakennusratkaisu.

Kiitos paljon!!
En ymmärrä oikeastaan, miten se voi sataa sisään siellä. Höyrysulkukaan, sehän on sisimpänä. Se tarkoittaa, että kaikki eristys kastuu myös.

Eikö sinulla ole mitään tuulensuojaa, ulkokipsiä tai vastaavaa paneelin takana?

V vectrex sanoi:
En ymmärrä oikeastaan, miten sinne voi sataa sisään. Höyrysulku, sehän on aivan sisimmässä. Se tarkoittaa, että kaikki eristys kastuu myös.

Eikö sinulla ole tuulensuojakangasta, ulkogyprocia tai vastaavaa paneelin takana?
Tuulensuojakangas oli meillä, ei ulkogyprocia. Se on vanha autotalli. Olimme remontoimassa sisäpuolta, eikä silloin ollut höyrysulkua.

Siis ei satanut sisään niin kuin asiat ovat nyt, mutta tiivistyksen vuoksi ajattelin.

Terveisin

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.