Mietin parhaillaan, miten voisin ratkaista ristiaidan 45 asteen kulmassa. Risti on kehyksessä, jonka koko on 45X70. Tekisitkö kuten minun luonnoksessani vai jollain muulla tavalla?

• Keltainen talo, jonka vieressä terassi ja keskeneräinen kaide. Työkaluja terassilla. 45 asteen kulmassa oleva puinen ristikkokaide näkyvissä.
  • Skiss av krysstakets konstruktion i 45 graders vinkel med en ram av dimensionen 45x70, visar byggplan med vinklade kryssdetaljer.
kuten sinulla on luonnoksessa näyttää järkevältä

Joo, tiedän, mutta minulla on sellainen tunne, että itse ristin kulmien leikkaaminen tulee olemaan todella hankalaa. Paljon kulmia, jotka pitää sopia yhteen:/

hei.
toivottavasti voit nähdä tämän kuvan?

olen huono piirtämään paintilla.:rolleyes:

ystävällisin terveisin
estwing

• Kaksi neliötä yhdistetty viivalla muodostaen vinon rakenteen luonnoksen.
Mutta silloinhan se on vähän kuin luulin sinun tarkoittavan, tai sitten olen todella hidas:blushing:

Siitä tulee kolmio 70x45-säännön sisällä. Mietin vähän eilen vastauksesi jälkeen, ja jos halkaisen 70x45:n, sen pitäisi olla sopiva kiila molemmille puolille. Kysymys on vain, miten aion tehdä sen, koska minulla ei ole sopivaa työkalua:D Täytyy varmaan saha käsin...

Kiitos vastauksistasi!

• Näkymä geometrisesta kolmiokuvasta, jossa nuoli osoittaa neliön muotoista osaa oikeassa alakulmassa, osa rakennusprojektin suunnittelua.
olisin luultavasti muutenkin asettanut sen kuten kuvassa... oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että ei halkaista sääntöä vinosti....

ystävällisin terveisin
estwing

No niin, nyt ymmärrän miten teet. Mutta minun överliggare menevät siihen pystyyn 70x45:aan, joten en voi antaa överliggaren mennä sisään tolppaan, koska silloin siitä tulisi niin erilaista kuin muusta kaiteesta. Mutta pidän sen mielessä seuraavaa kertaa varten, kun minulla on viisto kulma. Joten aloitan överliggaren koko matkalta tolppien välillä.

Mutta minun kaiteeni tuli ihan okay kuitenkin.

• Keltainen talo, jossa on uusi puinen terassi kaiteilla ja portaat. Terassi kulkee talon edustalla ja on rakennettu modernilla tyylillä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.