Hei, meillä on nykyään asfaltti autotallissamme ja aiomme tehdä muutoksia autotallin peräosassa, jossa aiomme repiä pois asfaltin ja sitten valaa betonilaatan sekä pystyttää seinän.

Olen yrittänyt googlata ja etsiä videoita, mutta en löydä hyviä tuloksia.

Ajatukseni oli poistaa asfaltti asfalttisahalla ja olen etsinyt sellaista vuokrattavaksi, mutta en löydä pohjoisesta Sthlm:stä yritystä, joka vuokraa yksityishenkilöille. Onko joku tietoinen sellaisesta?

Sen jälkeen kaivaisin hieman ja laittaisin mursketta ennen laatan valamista. Pitäisikö asettaa jonkinlainen reunapalkki / L-elementti asfaltin ja betonilaatan väliseen siirtymään. Autotallin seinät ovat tänään laattojen päällä ympäriinsä, mikä naapureiden mukaan imee paljon kosteutta kun on märkää. Pitäisikö myös siinä välissä olla jotain sementin ja niiden välissä vai pitäisikö vain täyttää ja valaa aivan niihin asti?

Ajatuksena on sitten rakentaa huone hieman uuden laatan päälle.

Onko teillä vinkkejä ja ideoita, mitä pitäisi ottaa huomioon ja mitä ei saisi unohtaa?

Luulen, että YRC rental vuokraa myös yksityishenkilöille.

On kuitenkin vaikeaa toteuttaa suunnitelmaasi, koska sinun täytyy kaivaa enemmän kuin mitä laatan koko on voidaksesi asettaa muotin, etkä voi kaivaa tarkalleen asfalttireunaan asti, koska silloin sillä ei ole tukea alla.

R Robert-san01 sanoi:
Luulen, että YRC rental vuokraa yksityishenkilöille.

On kuitenkin vaikeaa rakentaa sinun tapauksessasi, koska sinun täytyy kaivaa enemmän kuin mitä laatta on, jotta voit asettaa muotin, etkä voi kaivaa tarkalleen asfaltin reunaan, sillä silloin se ei saa mitään tukea alapuolelta.
Kiitos @Robert-san01, olin unohtanut heidät täysin, mutta näyttää siltä, että heillä on juuri mitä tarvitsen!

En ole täysin ymmärtänyt mitä tarkoitat sillä, että minun täytyy kaivaa laatta enemmän kuin mitä voin asettaa muotin.

Tarkoitatko, että jos irrotan asfaltin ja kaivan aivan reunan vierestä, niin alustan tuki jää puuttumaan. Mutta eikö se saa tukea, jos esimerkiksi asetan reunuselementin, vai ajattelenko täysin väärin?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.