1 471 lukukertaa ·
9 vastausta
1k lukukertaa
9 vastausta
Miten saan tällaisia teräskiskoja?
Olen yrittänyt googlata aivan liian kauan nyt ja ajattelin kysyä, jos joku, jolla on enemmän kokemusta, voisi ohjata minut oikeaan suuntaan. Kuten kuvassa näkyy, etsin teräskiskoa, jossa on samanlaisia reikiä kuin kuvassa. Ajatuksena on, että ne tukevat pöytälevyä. Tarvitsen noin 3 kpl, joiden pituus on vähintään 1 m, mutta ainoa minkä löydän Googlesta, on yrityssivustoja, eikä mitään mitä voisi ostaa yksityishenkilönä. Mistä niitä löytää? Olisi mieluiten, että niissä on tällaisia reikiä tai pyöreitä, jotta ne on helppo ruuvata.
Se on asennuskisko putkien kiinnittämiseen kattoon. Saatavilla erilaisista LVI-kaupoista verkossa.
Olen myös tilannut sellaisia (Fischers system) conrad.se:stä, jossa oli hyvä hinta. Näiden toimitus on hieman hankalaa, koska ne myydään melko pitkinä kappaleina.
Olen myös tilannut sellaisia (Fischers system) conrad.se:stä, jossa oli hyvä hinta. Näiden toimitus on hieman hankalaa, koska ne myydään melko pitkinä kappaleina.
Tässä on edullinen vaihtoehto ELFA:lle:
https://www.biltema.se/bygg/forvari...O2tqkcZt1f8NleMcOYUviKWVzAs_gBscaAkzNEALw_wcB
https://www.biltema.se/bygg/forvari...O2tqkcZt1f8NleMcOYUviKWVzAs_gBscaAkzNEALw_wcB
Täydellistä! Kiitos avusta. Olen ilmeisesti vain googlannut ihan väärin, lähimmäksi mitä löysin oli C-kannaler, jotka maksoivat yli 1000kr. Aion kokeilla tilata jonkin hienon montageskena. Seinäkiskot tuntuvat siltä, että reiät ovat hieman liian kaukana toisistaan, mutta ehkä kokeilen niitä silti, jos hinta nousee liikaa 
Jos sinulla on tili Ahlsellilla, heillä on yleensä myymälässä. Muuten on hienoja neliöprofiileja valmiilla kulmilla.G Grunkor sanoi:Olen yrittänyt googlata aivan liian kauan nyt ja ajattelin tarkistaa, jos joku, jolla on enemmän kokemusta, voisi ohjata minut oikeaan suuntaan. Kuten kuvassa näkyy, etsin teräksistä kiskoa, jossa on kuvassa näkyvän kaltaisia reikiä. Ajatuksena on, että ne tukevat kirjoituspöytälevyä. Tarvitsen noin 3 kappaletta, vähintään 1 m pituudella, mutta ainoa löytämäni Googlessa ovat yrityssivut, eikä mitään, mitä voisi tilata kotiin yksityishenkilönä. Mistä tätä löytää? Haluaisin mieluiten, että niissä on tällaisia reikiä tai myös pyöreitä, jotta ne olisi helppo ruuvata.
Klikkaa tästä vastataksesi