6 661 lukukertaa ·
6 vastausta
7k lukukertaa
6 vastausta
Miten saan hyllyt/vaatekaapin helpoiten kiinnitettyä savupiippuun?
Hei! Olen parhaillaan remontoimassa pojan huonetta ja minulla on pieni kysymys! Meillä on pieni huone, josta olemme ajatelleet tehdä "vaatehuoneen". Ennen kaikkea harkitsemme jonkinlaisen "elfa" hyllyjärjestelmän asentamista, mahdollisesti liukuoven kanssa. Ongelma on, että savupiippu kulkee seinää pitkin, johon hyllyt olisi tarkoitus kiinnittää. Miten kiskot saa kiinnitettyä hyvällä tavalla? Saako porata? Onko joku tehnyt vastaavaa?
Liitän kuvan, joka ei ehkä ole paras, mutta siitä voi olla helpompi ymmärtää, miltä sen pitäisi näyttää! Kiitos vastauksista!
Myös muut ehdotukset ovat tervetulleita!!!
Liitän kuvan, joka ei ehkä ole paras, mutta siitä voi olla helpompi ymmärtää, miltä sen pitäisi näyttää! Kiitos vastauksista!
Myös muut ehdotukset ovat tervetulleita!!!
Jäsen
· Västra Götaland
· 766 viestiä
Käytättekö savupiippua? Siinä tapauksessa teidän pitäisi varmaan tarkistaa nuohoojalta, miten voitte rakentaa sen ympärille...
Jäsen
· Norrbotten
· 3 390 viestiä
100 mm etäisyys palavaan materiaaliin koskee yleensä kaikkia tapauksia niihin kanaviin, joita käytetään tulisijaan.
Jäsen
· Norrbotten
· 3 390 viestiä
Ei, ei kanaville, joita käytetään uuneihin. Mahdollisesti nokisuojaajasi voi suostua korvaamaan 100 mm ilmaa 100 mm kivivillalla, jonka ulkopuolelle voit sitten rakentaa. Mutta vapaa ilmavirtaus on parasta, mitä voit olla suojataksesi itsesi tulipalolta.
Tämä johtuu siitä, että eivät yleensä itse muurin tiilet hajoa, vaan ennemmin halkeamia syntyy kivien väliseen saumaan/laastiin. Täystiiliseinä on tietysti parempi kuin puolitiiiliseinä, mutta silti.
http://www.umesotning.se/?expand=1&pageID=9&subpageID=39
Tämä johtuu siitä, että eivät yleensä itse muurin tiilet hajoa, vaan ennemmin halkeamia syntyy kivien väliseen saumaan/laastiin. Täystiiliseinä on tietysti parempi kuin puolitiiiliseinä, mutta silti.
http://www.umesotning.se/?expand=1&pageID=9&subpageID=39
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Nyasfalterad uppfart, men tveksam kring kvalitén
Grund & Markarbeten -
Bör jag dränera (om?) längs min krypgrund då uppfarten görs om
Grund & Markarbeten -
Trasig uppfart
Byggnadsvård -
Sopkärl och uppfart, måste jag sätta plattor?
Grund & Markarbeten -
Asfaltera uppfart, hur lägga kantsten?
Grund & Markarbeten