Olen juuri vaihtanut sisäportaat 50-luvun taloon, jonka ostimme viime syksynä. Yläkerta laajennettiin vuonna 2008, mutta portaiden rakenne vaikutti olevan kuin huvipuistotalosta, aivan hengenvaarallinen pienten lasten kanssa.

Meillä oli puuseppä, joka purki vanhat portaat, väliseinän kellariportaita vasten sekä katon/lattian kellarikäytävän päältä, jotta avausmitat voitiin suurentaa.
Saimme sitten apua uuden väliseinän toisen puolen aukaisemiseen olohuonetta kohti, jotta sähkövedot olisivat helppoja takana.

Valitettavasti koko talo on tällä hetkellä kallellaan ja näyttää tältä.. Kaipaan vinkkejä ja neuvoja siitä, miten saisin tämän näyttämään siistiltä ja hyvältä.
Pitäisikö minun kipsata lattiahirsikerrokseen asti vai kellarin seinän saumakohtaan?
Miten ratkaisen välimatkan alun ja lopun välillä, kuten näette, ero on noin 4 cm.

Ajattelin käyttää OSB-listoja välikkeinä, mutta olin epävarma, tuleeko kipsilevyyn liian suuri jännitys.
Toinen idea voisi olla piilottaa sauma jollain tyylikkäällä tavalla, kuten jollain saumalistalla tai niin
Puutyöprojekti: pullo, messinkihakasia ja sähköjohto puukehyksellä, OSB-levyt taustalla.

Puinen rakennelma, jossa on mittanauha, muovinen ruisku ja liitu, keskeneräinen portaikko korjausprojektissa.

Puinen portaikon runko, joka on keskeneräinen, sisältää rakennustarvikkeita ja puulevyjä. Mukana on myös puhdistussuihke ja muita esineitä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.