Minun täytyy asentaa myrskysuoja seinäventtiiliin, mutta ongelma on, että venttiili sijaitsee juuri ilman/vesilämpöpumpun yläpuolella. Venttiiliin täytyy päästä kunnolla käsiksi, koska se ei ole ruuvattu paikalleen vaan liimattu, eli se täytyy leikata irti. Uusi täytyy myös liimata paikalleen jonkinlaisella saumamassalla (epätasainen Mexitegel).
Olen miettinyt porrasjakkaraa, mutta sen täytyy luultavasti olla valtava sopiakseen. Ei vaikuta myöskään olevan mahdollista seistä pumpun päällä.
Tavallinen pitkä tikas, se tulee kallistumaan melko hyvin ja voi silloin liukua maassa, mutta jos siellä on vain nurmikko, voi hypätä viimeiselle askeleelle niin se painuu maahan. Lisäturvaksi voi iskeä maahan 2 kpl 45X45, jotka ovat viimeisen askeleen ulkopuolella.
Älä seiso ulkoyksikön päällä! jos tikkaat eivät yllä sisään koska ulkoyksikkö on tiellä, voit laittaa tikkaat molemmille puolille ulkoyksikköä ja laittaa jotain väliin, jonka päällä voit seistä.
Jos olet talonomistaja, 2x3 m tikkaat ovat välttämättömyys! Kuinka muuten voisit puhdistaa rännit syksyllä lehdistä?
Tai lainaa naapurin tikkaat samalla kun tarjoat hänelle kahvit.
Jep, minulla on kaksiosainen tikkaat, joten yksi ulkoyksikön kummallekin puolelle nojaten ulkoyksikköön? Ja sitten ostaa lankku ja laittaa se niiden väliin? Tuleeko siitä vakaa vai tarvitaanko siihen ehkä vähän puutöitä?
Kyllä, minulla on kaksiosainen tikkaat, joten yksi jokaiselle puolelle ulkoyksikön viereen nojautuen ulkoyksikköä vasten? Ja sitten ostaa lankku ja laittaa se niiden väliin? Tulisiko siitä vakaa vai tarvitaanko ehkä vähän puusepäntaitoja?
Provade sätta upp vår 6 meters stege och klättra upp till ventilen, kändes väl hyfsat stabilt. Man får fixa en krok till stegen så man kan ha sina grejer i en hink uppe vid ventilen. Lägger man sig mot stegen så når man ventilen ganska bra och kan skära bort den från fogen som sitter där idag. Sen tänker jag att den nya kåpan ska skruvas dit(efter som den väger lite) och slutligen måste det till en del Tec7 eftersom det är ojämn mexitegel.
Stegen har spik mot gräsmattan vilket gör att den inte kan åka iväg.
Vad tror ni, kan detta vara tillräckligt säkert?
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.