Y
Se on ehkä 150cm yhteen suuntaan ja 30cm toiseen suuntaan, muotoiltu kuin L

Olisitteko vain liimanneet sen tiivistyskalvoon, vai myös ruuvanneet?

L-muotoinen hylly alapuolelta, kiinnitystapa mietinnässä, punainen nuoli osoittaa saumoihin.

• L-muotoinen hylly sammaleenvärisellä taustalla kysymys liimaamisesta tai ruuvaamisesta vesieristysmateriaalin kiinnityksessä.
Olen ehdottomasti kokeillut sättlimia tai NoMoreNailsia.

Jos se ei riitä, voit myöhemmin täydentää ruuveilla.

Mutta mitä se on? Tätskikt = kylpyhuone???

Jokin liima, itse olisin käyttänyt esstackia. Kiinnittyy useimpiin pintoihin, kestää hyvin painoa. Kuten monet muutkin liimat tosin, mutta omien kokemusteni perusteella se on paras vaihtoehto liimaksi

http://esstack.com/sv/index.html - pro1 on se, mitä ajattelen

Y
Haluaisin mieluummin, että liima ei olisi liian elastinen, onko pro1 jäykempi?

Sika voi olla helpompi saatavilla ja heillä on monia tuotteita, jotka sopivat. Jos haluat jotain, joka tarttuu paremmin, niin ehkä sika maxtack voisi olla sopiva. Muuten sikabond-sarjassa on useita rakennusliimoja, jotka toimivat.

Y
Minulla on kotona esstack xtreme, se on ilmeisesti vähemmän joustava kuin pro1 heidän sivustonsa mukaan.
Mielestäni se on kuitenkin ollut vaikea työskennellä, ja jos sattuu roiskuttamaan, ei roiskeita saa pois.
- ehkä se on niin kaikilla liimoilla.

Y
Ajoi esstack xtrem = hulluna paksu naru, joka ei levittäytynyt. Toisin sanoen lauta päätyi kauas laatikosta.

Harkitsen nyt levyn irrottamista ja kuivuneiden liimajäämien poistamista, jotta voisin yrittää uudelleen, luultavasti kevyemmällä pro1:llä.

Voisikohan sen leikata irti kalastuslangalla? En halua vahingoittaa sitä pintaa, joka tulee ulospäin.
Kun se on irrotettu, mietin multimasternille raaputuslevyä.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.