Poistin rappauksen savupiipusta pari vuotta sitten ja kiinnitin kattolistan ylhäällä kattoon. Meillä on kuitenkin hiiriä, jotka liikkuvat ympäri taloa ja tässä ne aiheuttavat sen, että hiirenkakkaa ja sahanpurua putoaa rakoon, joka jäi kattolistan ja savupiipun väliin. Millä voisin täyttää tämän raon?

Olen lukenut, että vaahtotiiviste on palonarkaa ja että se laajenee paljon, mikä saattaa työntää kattolistaa vielä enemmän kuin miltä se näyttää nykyään? En ole koskaan työskennellyt vaahtotiivisteen kanssa. Sahanpuru ja hiiret ovat myös palonarkoja, mutta ei kai minun tarvitse pahentaa tilannetta tiivistämällä jollain palonaralla.

Ei, en tiedä millä täyttää tuo rako, jotta välttyisimme saamaan hiirenkakkaa alla olevalle keittiön tasolle. Otan mielelläni vastaan ehdotuksia!
Tiiliseinä ja katto, jossa on puinen sisäkatto sekä valkoinen kattolevy ja lista tiiliseinän yläosassa.

Miksi et ota listaa alas ja asenna sitä oikein?

• Tykkään
Joak
  • Laddar…
Poista lattialista? Tiivistä paloturvallisella tiivisteellä, kuten Sikaflex suoja-tiloihin, ja asenna lista uudelleen tai käytä kattolistaa ;)

Stefan N Stefan N sanoi:
Miksi et ota listaa alas ja asenna sitä oikein?
Olen antanut itselleni anteeksi tämän ratkaisun jo kauan sitten 😂

Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Pois lattialistat? tiivistää paloturvallisella saumalla, kuten Sikaflex suojahuoneisiin ja lista takaisin tai kattolista ;)
Haha aivan oikein, tämähän on lattialista. Jäi muutama senttimetri peitettävää, kun rappaus oli poissa...

Kiitos vinkistä! Nyt en muista kuinka paljon siinä on saumattavaa, mutta pitäisikö tuo tuote kyetä paikkaamaan muutaman senttimetrin kokoisen raon?

Z ZeroKnowledge sanoi:
Haha juuri niin, tämähän on lattialista. Jäljelle jäi muutama senttimetri peitettäväksi, kun rappaus oli poissa...

Kiitos vinkistä! Nyt en muista kuinka paljon täytettävää on, mutta pitäisikö tuotteen pystyä tiivistämään muutaman senttimetrin kokoisen raon?
Hehe, sori, en voinut vastustaa. Kyllä se varmasti onnistuu.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.