32 395 lukukertaa ·
5 vastausta
32k lukukertaa
5 vastausta
Mitä tarkoittaa kortla?
Se tarkoittaa juuri kuten kirjoitat, asennetaan lyhyitä koolauksia pitkien väliin, esim. lyhyitä vaakatasoisia koolauksia tolppien väliin.
Syitä lyhyiden koolausten asentamiseen on useita, osittain rakenteen jäykistämiseksi, mutta myös raskaiden asioiden, kuten seinähyllyjen, asentamisen helpottamiseksi.
Syitä lyhyiden koolausten asentamiseen on useita, osittain rakenteen jäykistämiseksi, mutta myös raskaiden asioiden, kuten seinähyllyjen, asentamisen helpottamiseksi.
Hyvä, että kirjoitat juuri "kortla". Minulle on hyvin selvää, että se liittyy "kort", että asennetaan lyhyitä palkkeja.
Mutta usein näkee sen kirjoitettuna niin kuin se äännetään; "kottla". Tämä myös hieman enemmän "virallisissa" asiakirjoissa.
Mutta usein näkee sen kirjoitettuna niin kuin se äännetään; "kottla". Tämä myös hieman enemmän "virallisissa" asiakirjoissa.
Olen nähnyt paljon erilaisia kirjoitusasuja "kortla" tai "kortling" sijaan, luultavasti siksi, että ihmiset eivät ole koskaan lukeneet/kirjoittaneet sanaa aiemmin, vaan vain kuulleet sen puheessa.andersmc sanoi:
Ihmiset, jotka "kottlar", käyttävätkö he mänty- vai kuusikävyt?
Hyvä #Daniel78! Olen juuri nyt työmaalla Tukholman keskustassa, viralliset K-piirustukset rakenteelta sisältävät hetken kohdan "kottla". -"En ole koskaan kuullutkaan", sanoin, -"pitää varmaan tarkoittaa "kottla", ja minä olen vain puusepän poika 
http://www.fixartv.se/kottla :wow:
Foorumilla on ketju, jossa aihetta keskusteltiin. Molempien sanojen puolestapuhujia löytyi.
Foorumilla on ketju, jossa aihetta keskusteltiin. Molempien sanojen puolestapuhujia löytyi.
Klikkaa tästä vastataksesi