5 357 lukukertaa ·
7 vastausta
5k lukukertaa
7 vastausta
Mitä kannattaa ostaa Saksassa
Hei, olen selaillut eri ketjuja materiaalien ostosta Saksassa ja myös tarkastellut joitakin mainittuja sivuja.
Ja en tule yhtään viisaammaksi siitä. ???
Mikä on halpaa ja mikä kallista? :-/
Mielestäni kaikki vaikuttaa kalliilta. Te, jotka olette ostaneet, kertokaa mielellään mitä olette ostaneet ja mitä ostaisitte.
Terveisin Jerry Gustafsson
Ja en tule yhtään viisaammaksi siitä. ???
Mielestäni kaikki vaikuttaa kalliilta. Te, jotka olette ostaneet, kertokaa mielellään mitä olette ostaneet ja mitä ostaisitte.
Monet saksalaiset tuotteet ovat halvempia alhaisemman arvonlisäveron (= 16 %) ja suuren kilpailun vuoksi. Edullisen oluen, viinin ja alkoholin lisäksi löytyy runsaasti tuotteita, joita voit löytää edullisesti.
Itse ostan esimerkiksi puhdistusaineita, huuhteluainetta, saippuaa, shampoota, konetiskiainetta ym.
Jos kyse on rakennusmateriaalista, esimerkiksi laattoja, klinkkereitä, takkoja, sähkötyökaluja, sähkökaapelia, kaapelikelareita, keittiön ja kylpyammeen sekoittajia ym.
Hintaesimerkki: 50 metrin kaapelikela kumikaapelilla, 3 johtoa, hintaan: 168:- SEK
.
On myös ymmärrettävä, että valikoima on valtava, sen tietävät ne, jotka ovat käyneet saksalaisella rautakaupassa.
Itse ostan esimerkiksi puhdistusaineita, huuhteluainetta, saippuaa, shampoota, konetiskiainetta ym.
Jos kyse on rakennusmateriaalista, esimerkiksi laattoja, klinkkereitä, takkoja, sähkötyökaluja, sähkökaapelia, kaapelikelareita, keittiön ja kylpyammeen sekoittajia ym.
Hintaesimerkki: 50 metrin kaapelikela kumikaapelilla, 3 johtoa, hintaan: 168:- SEK
On myös ymmärrettävä, että valikoima on valtava, sen tietävät ne, jotka ovat käyneet saksalaisella rautakaupassa.
Kakel & Klinkers ovat paljon halvempia Saksassa kuin Ruotsissa. Sieltä löytää monia meidän "tarjoushinnoillamme".GiZZmo sanoi:Hei, olen selannut hieman eri ketjuja Saksasta materiaalien ostosta ja katsonut joitakin mainittuja sivustoja.
Enkä tule sen viisaammaksi. ???
Minusta kaikki näyttää kalliilta. Te, jotka olette ostaneet, kertokaa mitä olette ostaneet ja mitä ostaisitte.
Kaakelit ja klinkkerit ... ja myös olutta tuparille.
Klikkaa tästä vastataksesi