Hei, olen selaillut eri ketjuja materiaalien ostosta Saksassa ja myös tarkastellut joitakin mainittuja sivuja.

Ja en tule yhtään viisaammaksi siitä. ???
Mikä on halpaa ja mikä kallista? :-/

Mielestäni kaikki vaikuttaa kalliilta. Te, jotka olette ostaneet, kertokaa mielellään mitä olette ostaneet ja mitä ostaisitte.

Terveisin Jerry Gustafsson

Monet saksalaiset tuotteet ovat halvempia alhaisemman arvonlisäveron (= 16 %) ja suuren kilpailun vuoksi. Edullisen oluen, viinin ja alkoholin lisäksi löytyy runsaasti tuotteita, joita voit löytää edullisesti.

Itse ostan esimerkiksi puhdistusaineita, huuhteluainetta, saippuaa, shampoota, konetiskiainetta ym.

Jos kyse on rakennusmateriaalista, esimerkiksi laattoja, klinkkereitä, takkoja, sähkötyökaluja, sähkökaapelia, kaapelikelareita, keittiön ja kylpyammeen sekoittajia ym.
Hintaesimerkki: 50 metrin kaapelikela kumikaapelilla, 3 johtoa, hintaan: 168:- SEK :o.

On myös ymmärrettävä, että valikoima on valtava, sen tietävät ne, jotka ovat käyneet saksalaisella rautakaupassa.

Jos aiot tehdä suuria ostoksia, kannattaa myös tarkistaa Puola, monet saksalaiset menevät sinne ostamaan kaikenlaista. Se on helpompaa nyt, kun he ovat EU:ssa.

Kyllä, Puola on halvempi. Mutta kieli on monille ruotsalaisille + monille muille aivan kamala.

GiZZmo sanoi:
Hei, olen selannut hieman eri ketjuja Saksasta materiaalien ostosta ja katsonut joitakin mainittuja sivustoja.

Enkä tule sen viisaammaksi. ???
Mikä on halpaa ja mikä kallista? :-/

Minusta kaikki näyttää kalliilta. Te, jotka olette ostaneet, kertokaa mitä olette ostaneet ja mitä ostaisitte.

Terveisin Jerry Gustafsson
Kakel & Klinkers ovat paljon halvempia Saksassa kuin Ruotsissa. Sieltä löytää monia meidän "tarjoushinnoillamme".

on yhteyksiä perheessä, joka tulee Virosta, aion kokeilla tehdä ryöstöretken ja tilata vähän tavaraa LVI-alalta ajattelin...

palaan arvioiden kanssa...

Kaakelit ja klinkkerit ... ja myös olutta tuparille.

Voiko joku suositella jotain hemsida tai site, jossa voi tarkistaa klinkers suuria rakennuksia varten? Ajattelin lähteä Saksaan ostoksille hintojen vuoksi...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.