Etsin ämpäriä tai vastaavaa, jossa on sekoitettuja ruuveja. Olen aiemmin hankkinut ämpärin byggmaxilta. Hyvin käytännöllinen eri tarkoituksiin sopivien ruuvien kanssa. Nyt he ovat lopettaneet näiden myynnin ja etsin, mistä verkkokaupoista tai liikkeistä voisi löytää vastaavanlaisia. Katso kuvat.

Kiitollinen avusta!

• Sekoitettu ruuvilaatikko, jossa on erilaisia metallisia ruuveja eri kokoisina ja värisinä muovisessa ämpärissä.
  • Purkkasarja, joka sisältää neljä kilogrammaa sekoitusruuveja eri tarkoituksiin. Etiketti "SKRUVMIX" näkyy purkissa.
Tervetuloa foorumille!

Se nimeltään Skruvmix nyt. Aikaisemmin sitä kutsuttiin "golvsop". Voit ehkä etsiä sitä sen sijaan?

• Tykkään
  • Haha
Fred vom Jupiter ja 2 muuta
  • Laddar…
AXS
Löytyi Granngårdenista muutama vuosi sitten. Täydellinen lapsille. Luulen, että ostin kaksi ämpäriä hintaan 99:-.

Poimin itse 10 ranskalaista ruuvia ja muutaman mustan.

Ei enää ehdotuksia?

Katsoin Granngårdenin verkkosivuja, siellä ei ollut mitään ainakaan. Pitää kysyä liikkeestä.

heikko muisti että ostin ämpärin Hornbachilta muutama vuosi sitten..
sitten luulen että myös öob:llä oli ruuvimix-laatikko (1kg)....mutta jos heillä on niitä nykyään, en osaa sanoa...

Kun myin tarvikkeita kuten esimerkiksi skruv, myin ne, joita en muuten saanut myydyksi, tällä tavalla yhdessä joidenkin suosittujen tuotteiden kanssa. Ostaisin sortimentlåda tai muutaman laatikon tarpeen mukaan.

P-plats P-plats sanoi:
Kun myin tarvikkeita kuten ruuveja, myytiin ne mitä ei saatu myydyksi tällä tavalla yhdessä vähän kysytympien tuotteiden kanssa.
Ostaisin lajitelmalokeron tai muutamia lokeroita tarpeen mukaan.
Kiitos vastauksesta ja vinkistä, toki voi ostaa joukon lajitelmalokeroita mutta hinta tulee paljon kalliimmaksi...

B BigTTT sanoi:
Kiitos vastauksesta ja vinkistä, tietysti voi ostaa useita sortimentslådor mutta hinta tulee silloin paljon kalliimmaksi...
Kun kirjoitin "laatikot", ajattelin yhtä laatikkoa jokaiselle tarvittavalle ruuvin koolle ja tyypille, ja jonkin ajan kuluttua sinulla on valikoima siitä, mitä tarvitset. Tämä tulee yleensä halvimmaksi pitkällä aikavälillä... Itse olen rakentanut oman valikoiman, ja itselläni on noin kymmenen erilaista ruuvia, joita käytän 95 %:ssa tapauksista.

Kun olin keskellä talonrakennusta pahimmillaan, olin epätoivoinen siitä kuinka paljon aikaa käytin sopivien ruuvien etsimiseen. Lopulta menin Det-Stora-Gör-Det-Själv-Varuhuset'iin ja ostin laatikollisen ruuveja jokaista kokoa, mitä heillä oli. Se täytti kokonaisen ostoskärryn ja maksoi useita tuhansia. Mutta se oli yksi parhaista ostoksista, joita olen tehnyt.

• Tykkään
ClasseClas
  • Laddar…
Joka kerta kun tarvitsen ruuvin, ostan aina laatikon, jonkin ajan kuluttua minulla on pieni valikoima..

Keltainen laatikosto täynnä erikokoisia ruuveja, jotka on järjestetty lokeroihin.

• Tykkään
P-plats
  • Laddar…
  • Tykkään
Fairlane
  • Laddar…
AXS
  • Tykkään
Fairlane
  • Laddar…
AXS AXS sanoi:
Jos ketju kehittyy hyviksi ruuviostoksiksi, suosittelen näitä:
[linkki]
[linkki]

Heillä on kampanjoita melkein joka viikko, joten tilaa uutiskirje ja odota hieman.
Kiitos vinkistä! Olen tilannut heidän uutiskirjeensä. Kiitos hieman rakentavasta kehityksestä ketjuun.

• Tykkään
AXS
  • Laddar…
maah maah sanoi:
Tämä laatikko on aika hyvä
[linkki]

Ostin yhden, kun remontoin hieman huoneistoa monta vuotta sitten ja hyödynnän sitä yhä välillä.
Kiitos vinkistä!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.