Aion valmistaa ramppeja peräkärryyn, joten tarvitsen uralevyn, jonka ajattelin taivuttaa ylösalaisin käännetyksi U-profiiliksi lisätäkseni tukevuutta.

Tarvitsen täyskokoisen levyn, 2,5x1,25 metriä, jonka jaan pituussuunnassa.

Minulla on hinta 40 kr/kg alumiinille, noin 1200 kr yhteensä 3 mm levystä. Mielestäni se oli kallis, joten menin toiseen paikkaan kysymään levystä, ja siellä hän pyysi 1800 kr 4 mm levystä, mikä yllätti minut.

Voiko joku kertoa minulle, ovatko nämä hyviä hintoja vai aivan omiansa? Minulla on myös vähän kiire saada se.

40:-/kg yksityishenkilölle on täysin ok, en usko, että löydät parempaan hintaan.

Ostan itse melko paljon alumiinia (n. 500ton/vuosi)

Alumiinille se on ok kyllä, mutta luulin silloin, että jos ostaisin sen sijaan peltiä, saisin halvemman tuotteen (mutta raskaamman). Mutta ehkä juuri paino on ongelma, kilohinta laskee mutta kokonaishinta nousee ylimääräisten kilojen takia, jotka pelkkää peltiä oleva durkplåt painaa.

Hinnat ovat varmaan sillä tasolla, jonka kuvaat. Sisältyikö alv?

Skroten OSTAA ALU 8 kr/kg... Joku ketjussa viljasta leipään täytyy lisätä % matkalla loppuasiakkaalle. ;)

Voisiko Säljes o Skänkes -alueella forumissa olla jotain?

Viimeksi muokattu:
Durkpelti 2/4mm 1250x2500 tukkurilla maksaa noin 800:- sileä alumiinipelti 4mm 1250x2500 maksaa noin 1400:- alv. 0%. Se, että sileä pelti on kalliimpi, ei ole ihme, sillä se painaa noin 14 kg enemmän.

www.montano.se ostin juuri metallilevyn heiltä. teräslevy tosin, mutta heillä on myös sellaisia kuin aluminiumdunk, katso alumiinin alta, menin vain sinne ja he auttoivat leikkaamaan levyn, maksoi kuitenkin 450 kr hurjan kallista mutta en voinut tehdä sitä itse joten minulla ei ollut vaihtoehtoa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.