Tämä maksaa hieman yli 10.000kr.
Hieman yliampuvaa ja hieman liian pitkä keittiööni, joten ajattelin tehdä samankaltaisen pöydän.
Jalusta tulee olemaan karkeista aducerade vattenrör tai jonkin tyypin rakennustelineiden materiaalista (ei kuitenkaan niin helppo löytää myöskään).
Pöytälevy vanhoista kuluneista lankkuista. Ehkä ei erityisen likaisia rakennustelineiden lankkuja vaan enemmänkin kuluneita vain. Karkeasti sahattuja ja kuluneita.
Käynyt läpi Blocket, Nacka byggnadsvård jne, mutta en löydä mitään.
Onko joitain vinkkejä?

• Pöytä, jossa on vanhat, kuluneet laudat ja vesiputkijalat, koristeltu vaaseilla, kynttilöillä ja astioilla. Puu ja metallimateriaali näkyvissä.
Huomasin, että Jula on alkanut myydä sellaisia putkiklemmareita, jotka ovat aika tyylikkäitä mutkineen ja kulmineen, sopivia esimerkiksi venevajan tai vastaavan rakentamiseen. Voisiko niitä käyttää alustan rakentamiseen? En löydä niitä verkosta ja minulla on vähän kiire! Voin katsoa lisää vähän myöhemmin...

=)

Niin, aivan... olen nähnyt sen. Ne sopisivat todella hyvin ja todennäköisesti melko helposti yhdistettävissä. Kiitos.

Oletko tarkistanut Rivners lautojen osalta?

pinebar sanoi:
Oletko katsonut Rivnersin lankkujen osalta?
Ei ole tarkoitus kaapata ketjua nyt, mutta ihmettelen vähän Rivnersia.
Onko heillä hyvät hinnat? Onko siellä materiaalia, jota voi käyttää, olen enimmäkseen kiinnostunut ikkunoista. He kirjoittavat myös, että heillä on uusia sääntöjä, mihin hintaluokkaan ja laatuun ne kuuluvat.

Kiitos lainasta

slacker sanoi:
Huomasin, että Jula on alkanut myydä sellaisia putkiklämppareita, jotka ovat aika tyylikkäitä kaarteineen ja kulmineen telin rakentamiseen venevajoja tai vastaavaa varten.
Voisiko niitä käyttää rungon rakentamiseen? En löytänyt niitä verkosta ja minulla on vähän kiire! Voin katsoa myöhemmin lisää...

=)
Olen vihdoin käynyt Julassa nyt ja siellä on aika hyviä osia toiminnallisesti. Mutta ne näyttävät hyvin halvoilta ja muovisilta. Ei kuten niiden mukana tulevat putket, jotka näyttävät pikemminkin kuluneilta, kuten esimerkiksi rakennustelineet.

Jotain muuta vinkkiä, mistä voisi löytää putkiosia, esimerkiksi raudasta liitoksineen, jotta voisi koota rungon, joka näyttää tältä:

GUNZ115301.jpg

pinebar sanoi:
Oletko tarkistanut Rivners plankun osalta?
Kävin nyt myös Rivnersissä. Heillä oli erä vanhoja rakennustelineen lankkuja. Ne olivat hieman liian likaisia ja harmaita. Olen enemmän kiinnostunut kuluneisuudesta, joka johtuu iästä ja säästä. Mutta se on paikka, johon kannattaa palata. He näyttävät saavan tavaraa koko ajan.

Katso Stena tai muu skrot koskien ställningen.

Press ja son sekä muut, jotka tekevät peitesuojia veneille, saattavat ehkä tarjota jotain sopivaa. Vähän vaikea nähdä kuvasta, mutta se muistuttaa hieman tavallisia mustia rautaputkiliitoksia, joita löytyy mm. Rinkaby rör:stä.

Mutta haluan löytää laudanpätkät. Kukaan ei tiedä mihin pitäisi kääntyä löytääkseni vanhoja kuluneita lautoja?

Sido yhteen muutama lauta, joita vedät auton perässä...jätä ne sitten ulos vähäksi aikaa...

Ei ihan hullua, on ystävä joka hautasi scoutskjorta muutama kuukausi sitten oikeaa kuvaa varten. Vähän feikiltä tuntuu kuitenkin. Sitten onhan reglar pyöristetyillä/vaimennetuilla kulmilla, se ei ole autenttista.

• Tykkään
Flöjten5
  • Laddar…
Tarkista, jos sinulla on tuttavapiirissäsi maanviljelijöitä/metsänomistajia... Heillä on yleensä vähän/paljon tilasahattua puutavaraa odottamassa huonompia aikoja.

En myöskään ymmärrä, miksi haluaisi kiirehtiä patinan kanssa... Se tulee ajallaan kuitenkin:)

/ATW

ps tai etsi suoraan tilasaha... Ds

Davidw sanoi:
Sen är ju reglar rundade/dövade hörn på, det är inte autentiskt.
Se on vain ottaa pyörösaha ja poistaa se ennen....

Pöytä kuvassa näyttää olevan tammilankkua.
Etsin vanhoja kuluneita lankkuja oikealla "patinalla" jonkin aikaa sitten ja mietin, mistä ihmeestä voisin löytää niitä? Laitoin kysymyksen Facebookiin ja 20 minuutin kuluttua sain vastauksen eräältä, joka oli vaihtamassa loginsa lattiaa.
Joten laita kyselyjä sinne tänne, mutta ei voi olettaa, että löytää heti oikeaa.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.