Hei kaikki!

Tarvitsen tällaisen:
bx-ac-22.jpg

... ripustamaan 40 kg hiekkasäkki (nyrkkeilyyn) I-palkkiin autotallissani.

Tuon kuvan ylläoleva voin tilata USA:sta ja maksaa siitä 12 dollaria + 25 dollaria postikuluja... (äh!)... ja saan sen toimitettuna syyskuun lopussa... Loistavaa...

Mistä voisin ostaa sellaisen Suomessa? Olen surffannut ympäriinsä ja etsinyt, mutta en ole löytänyt mistään... onko teillä mitään vinkkejä?

Terveisin, Gnurp

En tiedä missä olen nähnyt sellaisia.. ehkä helpointa on tehdä itse? Kaksi palaa litteää rautaa, joissa on kaksi reikää kummassakin, sitten kolme M10 ruuvia muttereilla... Voisi toimia.

Harkitsisin porakoneen käyttöä ja tekisin reiän keskelle palkkia. Siellä jännitys on alhaisimmillaan. Sitten vain pujottaa läpi kiristyshihna ja ripustaa säkki siihen.

Tai hankkia voimakas puristin ja painaa se paikalleen...

En taida olla tarpeeksi näppärä rakentaakseni omaa sellaista vempainta... :P mutta reikien poraamista ja kiinnityshihnan laittamista voisin kokeilla... minulla on niin hienoja metalliporia, joille en ole vielä löytänyt käyttöä...
Terveisin, Gnurp

Jos pystyt poraamaan suoraan I-palkin läpi, tee 3 reikää tukevan levyn ja 1 reikä kahteen muuhun, joilla kiinnität ensimmäisen levyn I-palkin alle muutamalla tukevalla pultilla ja ripustimella keskireikään siinä, jossa on 3 reikää. Muuten poikkea mek-työpajaan I-palkin mitoilla, niin he saavat jotain vastaavaa aikaiseksi nollassa ajassa. Ota mukaan pulla tai vieneripitko, niin ehkä se ei tule kalliiksi. ;)

Se ei ole ollenkaan huono ehdotus.
Toinen vaihtoehto on odottaa pari viikkoa kunnes koulut ovat alkaneet ja sitten tutkia lähintä ammattikoulua. He yleensä tykkäävät saada todellisia harjoitustehtäviä opiskelijoilleen.

Porata läpi palkin ei onnistunut ollenkaan... ei millimetriäkään... mistä se on tehty, adamantiumista?? Täytyy keksiä jotain muuta...

Yritys luonnostella, jotta ymmärrät mitä tarkoitan. Olen jopa yksinkertaistanut sitä vähentämällä yhden reiän ja tekemällä lenkin yhteen toiseen ;)

• Yksinkertainen musta, puna- ja vihreäsävyinen kaavio, jossa on silmukka oikeassa alakulmassa.
Ah, kiitos siitä! Nyt ymmärrän, mitä tarkoitat. Se näyttää ehdottomasti toteutettavalta. Ehkä se onnistuu yhtä hyvin tehdä puusta muuten?

Totta kai se onnistuu. Käytä vain hieman vahvempaa puuta. 45X95 pitäisi kestää esim.

Kiva nähdä, että se ratkesi.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.