E Emil Wahlin #1 Jäsen · 44 viestiä 8 hel 2022 klo 18:44 Emil Wahlin Jäsen 44 viestiä 8 hel 2022 klo 18:44 #1 Hei! Minkä tyyppistä proppua minun tulisi käyttää, jos aion kiinnittää pienen hyllyn tiiliseinään? Se on tiili, rappaus ja kittiä. Ei kipsiä tai betonia. Mutta on vaikea ymmärtää, mitä proppua minun pitäisi käyttää.
Hei! Minkä tyyppistä proppua minun tulisi käyttää, jos aion kiinnittää pienen hyllyn tiiliseinään? Se on tiili, rappaus ja kittiä. Ei kipsiä tai betonia. Mutta on vaikea ymmärtää, mitä proppua minun pitäisi käyttää.
B BSOD #2 Jäsen · Västmanland · 5 211 viestiä 8 hel 2022 klo 18:49 BSOD Jäsen Västmanland 5 211 viestiä 8 hel 2022 klo 18:49 #2 Tällainen tapa on minun käyttää tiilessä, jos on normaaleja kuormia. Jos on todella raskaita asioita, voi miettiä, pitäisikö kiinnittää paremmin.
Tällainen tapa on minun käyttää tiilessä, jos on normaaleja kuormia. Jos on todella raskaita asioita, voi miettiä, pitäisikö kiinnittää paremmin.
E Emil Wahlin #3 Jäsen · 44 viestiä 8 hel 2022 klo 18:57 Emil Wahlin Jäsen 44 viestiä 8 hel 2022 klo 18:57 #3 B BSOD sanoi: [kuva] Tällaista käytän yleensä tiilessä, jos on normaalit kuormat. Jos on todella raskaita tavaroita, voi alkaa miettiä, pitäisikö kiinnittää ne paremmin. kiitos vastauksesta
B BSOD sanoi: [kuva] Tällaista käytän yleensä tiilessä, jos on normaalit kuormat. Jos on todella raskaita tavaroita, voi alkaa miettiä, pitäisikö kiinnittää ne paremmin. kiitos vastauksesta