3 281 lukukertaa ·
2 vastausta
3k lukukertaa
2 vastausta
Minkä tyyppinen levy seinän ulkopuolella?
Hei
Ajattelin rakentaa leikkimökin irtomateriaalista.
Suunnitelmana on, että sillä on rapattu ulkonäkö.
Huomasin, että friggebod JABO Ambjörnarpissa on joitakin levyjä, jotka vahvistetaan lasikuitunauhoilla kulmissa ja sitten maalataan rappausvärillä, jossa on rakenteen lisäaineita.
Auttakaa minua. Mitä levyjä minun pitäisi valita ja mitä nauhoja ja rakenteen lisäaineita uskotaan minun tarvitsevan projektiini?
Minerit tai märkätilalevyt saattavat olla vaihtoehto. Valitsen mielelläni halvan vaihtoehdon, koska se on leikkimökki.
Mitä mieltä olette?
Ajattelin rakentaa leikkimökin irtomateriaalista.
Suunnitelmana on, että sillä on rapattu ulkonäkö.
Huomasin, että friggebod JABO Ambjörnarpissa on joitakin levyjä, jotka vahvistetaan lasikuitunauhoilla kulmissa ja sitten maalataan rappausvärillä, jossa on rakenteen lisäaineita.
Auttakaa minua. Mitä levyjä minun pitäisi valita ja mitä nauhoja ja rakenteen lisäaineita uskotaan minun tarvitsevan projektiini?
Minerit tai märkätilalevyt saattavat olla vaihtoehto. Valitsen mielelläni halvan vaihtoehdon, koska se on leikkimökki.
Mitä mieltä olette?
onhan olemassa kipsilevyjä, jotka on tarkoitettu ulkokäyttöön, ne ovat paljon halvempia kuin märkätilakipsilevyt. en kuitenkaan ole varma, voiko niiden pintaan maalata suoraan, vai onko tarkoitus, että niissä on paneeli tai jotain vastaavaa. varmasti joku asiantuntevampi voi vastata, tai sitten kysyt rakennusliikkeestä mikä pätee ulkokipsilevyihin.
Jos ajattelet ulkolevyä, se ei, nimestään huolimatta, ole tarkoitettu asennettavaksi ulkopuolelle. Se sijaitsee seinän sisällä, paneelin takana. Se kestää jonkin verran sadetta lyhyen ajan, mutta ei missään nimessä pysyvästi ulkona. Se on myös tavallisen kipsin tavoin melko herkkä. Pinta on päällystetty jollakin vaha-tyyppisellä aineella, joten on lisäksi vaikeaa saada maali tarttumaan.
Kysymykseen: käyttäisin tavallista rakennusvaneria.
Väri ja rakenne, siirrän eteenpäin...
Kysymykseen: käyttäisin tavallista rakennusvaneria.
Väri ja rakenne, siirrän eteenpäin...
Klikkaa tästä vastataksesi