Olen remontoimassa eteistä ja aion vaihtaa kaikki ovet ja karmit. Huomasin, että kaikkien ovien yläpuolelle on jätetty "reikä", joka on vain peitetty ohuella kovalevyllä kummaltakin puolelta. Tietääkö joku - tai onko joku pätevä arvaus - miksi näin on tehty? Onko sillä jokin tarkoitus, jota en ymmärrä?
 
  • Oviaukon yläpuolella oleva reikä peitetty vanerilla, seinällä laatikoita ja tavaroita.
Puhtaasti laiskuutta ja kitsautta, että ei ole laitettu vähän (ääni)eristystä, luulisin.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.