Olen remontoimassa eteistä ja aion vaihtaa kaikki ovet ja karmit. Huomasin, että kaikkien ovien yläpuolelle on jätetty "reikä", joka on vain peitetty ohuella kovalevyllä kummaltakin puolelta. Tietääkö joku - tai onko joku pätevä arvaus - miksi näin on tehty? Onko sillä jokin tarkoitus, jota en ymmärrä?