N
Hei,
Olen laittanut mikrobetonia 1980-luvun märkätilamatolle. Ainoastaan lattiaan, koska se on pesutuvassa. Joissakin paikoissa syntyi halkeamia mikrobetoniin ja se irtosi paikoitellen. Se on helppo poistaa lastalla. Toisissa paikoissa se pysyy hieman paremmin, mutta huonommin kuin luulin.

Seurasin ohjeita huolellisesti, pesin maton sekä t-rödillä että maalarinpesulla. Primasin huolellisesti, mutta en kokenut primauksen olevan tahmea kuten klinkkerille käytettäessä.

Onko jollain kokemusta tästä? Onko järkevää antaa mikrobetonin jäädä, vai pitäisikö se vain poistaa?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.