Hei!
Minkälainen sisäseinä tämä on? Tummanharmaa hiekkamainen materiaali. Onko se jonkinlaista kevytbetonia? Seinä on vain ohut väliseinä, ja kuulostaa pikemminkin kipsiltä kun sitä koputtaa.
Olisiko mahdollista kiinnittää suhteellisen raskas String-hylly tähän materiaaliin, ja jos on, millaisia tulppia ja ruuveja pitäisi käyttää?
Kiitos etukäteen!