6 139 lukukertaa ·
9 vastausta
6k lukukertaa
9 vastausta
Mikä tämä levymateriaali on?
Kyllä, se näyttää Tretexiltä. Toki siihen voi laittaa kipsiä suoraan päälle, mutta mielestäni Tretex voi tuoksua jonkin verran ja poistaisin sen varmaankin ensin. Ennen vanhaan siihen pakkeloitiin suoraan. Mutta se voi yleensä halkeilla.
En ole oikeastaan ajatellut hajua, eikö olekin tretex vain puristettua puumateriaalia?
-RB- sanoi:
Olen kokeillut sekä tasoitusta että renoveringsgips treetexille. Renoveringsgips on kätevä, jos ei haittaa, että se lisää 6 mm, muuten se aiheuttaa ongelmia esimerkiksi listojen kanssa.
Olen myös tasoittanut laajasti sen jälkeen, kun olen maalannut ensin, eikä yhtään halkeamaa (toistaiseksi ainakaan).
Olen myös tasoittanut laajasti sen jälkeen, kun olen maalannut ensin, eikä yhtään halkeamaa (toistaiseksi ainakaan).
Treetex sisältää paljon formaldehydiä ja päästää sitä yhä enemmän vanhetessaan - siksi pistävä haju.
-Minä revin pois kaiken
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4doAk9/giftig-gas-lacker-ut-i-alla-svenska-hem
-Minä revin pois kaiken
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4doAk9/giftig-gas-lacker-ut-i-alla-svenska-hem
Klikkaa tästä vastataksesi



